Bólogató kutya is jár a farmotoros szocialista sportkupé mellé
Több mint 15 millió forintot kérnek ezért a keveset futott patinás Skoda 110 R-ért.
Több mint 15 millió forintot kérnek ezért a keveset futott patinás Skoda 110 R-ért.
Több évtizedes veterán járgányok, kanyarvadász benzinpusztító élményautók és hangtalan szuperpíszí elektromos kocsik egyaránt szép számmal felbukkantak a Balaton Park Circuiten – mutatjuk őket.
Ez a komoly terepjáró-képességgekkel rendelkező kisautó jó néhány évtizeddel visszatekeri az idő kerekét.
Feltűnt a színen egy régi Volvo 240 DL, mely élete szinte teljes egészét garázsban álldogálva töltötte.
A kínai gyártó vadonatúj 8 millió forintos elektromos modelljével, a Dolphin Surffel Balatonfüreden találkozhatott először testközelből a nagyközönség.
Vélhetően nem nagyon létezik ennél szerényebb futásteljesítményű Ferrari BB 512.
Ez a sportos vonalvezetésű patinás Skoda egészen a 70-es évekig tekeri vissza az idő kerekét.
A jó öreg Volkswagen Bogár többe kerül, mint egy vadonatúj 8-as Golf.
5 évtizede látott napvilágot a W116-os széria zászlóshajó kategóriás kivitele.
A Concorso d’Eleganza Villa d’Este árverés legnagyobb értékű kocsija ez az 1948-as Ferrari.
Erős V8-as szívómotorral, kézi kapcsolású váltóval és hátsókerék-hajtással csábít vásárlásra ez az újszerű Porsche 928-as.
Megéri Lázárinfóra járni, hátha el lehet kapni a minisztert egy kis kivételezésre. Belák Sándornak sikerült.
Ez az ízléses bőrbelsős francia sportszedán egészen a 80-as évekig tekeri vissza az idő kerekét.
Egy közel félmillió kilométert futott egykori német taxi kombi E-osztállyal indultunk a 2025-ös Csillagtúrán, mely rangos oldtimer rendezvény jellemzően méregdrága csillogó autókat felvonultató mezőnye ezúttal Tokaj környékét vette célkeresztbe.
Eladósorba került egy igencsak utána fordulós Porsche 911 Carrera 3.2 Speedster.
Ez a szalonállapotú régi Mercedes SL 500 egyenesen a rendszerváltás korába repít vissza bennünket.
Éppen új gazdára vár ez a kényelmes és igen praktikus Citroën BX 16 RS Break Evasion.
A Volvo 240R látványosan mossa el a 70-es évek és 2025 közötti éles határmezsgyét.
Nemcsak az 50-es években, hanem még ma is tiszteletet parancsol a 300 SL 260 km/h végsebessége.
Ez az egészen különleges 325i mély betekintést nyújt az E30-as BMW lelki világába.