szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Mutatjuk, hogy hogyan fest a gyakorlatban az Audi Q e-tron vadonatúj belépőszintű modellje.

Az Audi egy az eddigieknél elérhetőbb árú Q4 e-tronnal rukkolt elő, megérkezett a normál és kupés hangvételű kivitelben is elérhető új Q4 35 e-tron.

A 286 lóerős Q4 45 e-tronnál 7 350 euróval (2,9 millió forint) olcsóbb újdonság érdekessége, hogy 19 colos hatalmas kerekeken gördül, azonban felnijei nem könnyűfémből, hanem spórolós módon acélból készülnek, és dísztárcsa feszít rajtuk.

Hátul dobfék található, mert a lassításról javarészt a rekuperáció gondoskodik, így a gyártó szerint nincs szükség tárcsafékre.

Az első gumik 235, a hátsók 255 milliméter szélesek
Audi
A könnyűfém felni minimum 500 eurós felárat jelent
Audi

A Q4 35 e-tron hátul található villanymotorja 170 lóerőt és 310 Nm-t szabadít rá a hátsó kerekekre, ami 9 másodperces 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé, a végsebesség 160 km/h.

82 kWh helyett ezúttal be kell érnünk 55 kWh kapacitással, így a hatótáv mindössze 355-365 kilométer magasságában alakul.

Audi Q4 35 e-tron
Audi
Audi Q4 35 e-tron
Audi

A 175 kW helyett csak 145 kW-tal tölthető telep 10-ről 80 százalékra történő feltöltése mintegy 25 percnyi időt vesz igénybe.

A Q4 35 e-tron 19 százalékos helyi adót tartalmazó német alapára 45 600-47 600 euró (17,8-18,6 millió forint).

Audi Q4 35 e-tron
Audi
Audi Q4 35 e-tron
Audi
Audi Q4 35 e-tron
Audi
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!