szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Az új Flying Spur nemcsak erős, hanem gyors és egyben hatékony működésű is.

A közelmúltban volt szerencsénk alaposan letesztelni a Bentley bőven több, mint 100 millió forintos limuzinját, a V6-os hibrid benzines, illetve V8-as és W12-es tisztán benzines hajtásláncokkal gyártott Flying Spurt.

A kifutó Bentley Flying Spur
László Ferenc

Nyílt titok, hogy hamarosan érkezik az utód, melyet már nem szerelnek 12 hengeres motorral, viszont a V8-as alapokra épülő új plugin hibrid csúcsmodell minden korábbinál erősebbnek ígérkezik.

A kékvérű brit gyártó elárulta, hogy a hamarosan leleplezendő új Flying Spurben ugyanaz a hajtáslánc teljesít szolgálatot, mely nemrégiben a Continental GT Speedben debütált.

Kedvcsináló fotón az új Flying Spur
Bentley

A belsőégésű motor 600 lóereje és 800 Nm-es nyomatéka mellé 190 lóerővel és 450 Nm-rel száll be a nyolcfokozatú duplakuplungos automata váltóba szerelt villanymotor.

A végeredmény 782 lóerő és kereken 1000 Nm. Viszonyításképp, a kifutó W12-es csúcsmodell 635 lóerős, 900 Nm nyomatékú, 3,8 másodperces 0-100-as szintidejű, illetve 333 km/h végsebességű.

Bentley Flying Spur
Bentley

Az egyelőre ismeretlen menetteljesítményű új Flying Spur 25,9 kWh kapacitású akkumulátora mintegy 72 kilométeres elektromos hatótávot tesz lehetővé, a teljes hatótáv pedig meghaladja a 800 kilométert.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!