szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Itt a lehetőség arra, hogy lecsapjunk a valaha készült egyik legkülönlegesebb Bálna Mercire.

A Mercedes 1991-ben dobta piacra a 140-es kódszámú harmadik generációs S-osztályt, melyből 1998-ig mintegy 407 ezer példány készült.

A többféle tengelytávú változatban, különböző benzines- és dízelmotorokkal gyártott Bálna Merci egy klasszikus vonalvezetésű szedán, melyből erősen limitált mennyiségben nyújtott Pullman és hátul nyitott Landaulet is készült.

És most feltűnt a színen egy igen különleges kombi változat, mely éppen új gazdára vár:

Mercedes S600L Estate
DK Engineering
Mercedes S600L Estate
DK Engineering

Az egyetlen balkormányos S600 kombiként jegyzett kocsit a Falcon Design készítette egy hosszú tengelytávú S600L-ből, melynek hátsó szekcióját egy 210-es sorozatú E-osztály kombi farával házasították össze.

A Polar White fehér fényezésű, Designo Green zöld belsejű ritkaság mozgatásáról egy 6 literes V12-es szívó benzinmotor gondoskodik, mely automata váltón keresztül hajtja meg a hátsó kerekeket.

Mercedes S600L Estate
DK Engineering
Mercedes S600L Estate
DK Engineering

Az M120-as kódjelű erőforrás 408-450 lóerős kivitelben került az 1999-ben debütált Pagani Zonda C12-be, a későbbiekben pedig 555 lóerős 7,3 literes, illetve 800 lóerős 6 literes változatban is beszerelték a Zondába.

Az Egyesült Királyságban állomásozó 1996-os évjáratú és 108 ezer kilométeres futásteljesítményű Mercedes S600L Estate árával kapcsolatban csak a komolyabb érdeklődőknek nyilatkozik az eladó.

Mercedes S600L Estate
DK Engineering
Mercedes S600L Estate
DK Engineering
Mercedes S600L Estate
DK Engineering
Mercedes S600L Estate
DK Engineering
Mercedes S600L Estate
DK Engineering
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!