Sosem használt vadonatúj Ferrari F40 tűnt fel a színen
Jó eséllyel ez a világ legszerényebb futásteljesítményű Ferrari F40-ese, ami éppen új gazdára vár.
Jó eséllyel ez a világ legszerényebb futásteljesítményű Ferrari F40-ese, ami éppen új gazdára vár.
Ez a méregdrága bajor szupersportkocsi a gyártás legelején látta meg a napvilágot.
A kiváló 6 hengeres szívómotorral szerelt kék szedánt nem túl sokat használták az elmúlt közel három évtizedben.
Ez a bukólámpás hátsókerék-hajtású Lamborghini Diablo SV egyenesen a 90-es évekbe repít vissza bennünket.
Ez a komoly terepjáró-képességgekkel rendelkező kisautó jó néhány évtizeddel visszatekeri az idő kerekét.
A 7.0 ezúttal egyáltalán nem a fogyasztásra és nem is szoftver verziószámra utal – terítéken egy különleges régi Mercedes S-osztály, mely bőven több, mint 100 millió forintot kóstál.
Egy szó szerint legendás Honda, mely kiválóan egyensúlyoz az elegencia és a sportosság határán.
Ez az ízléses bőrbelsős francia sportszedán egészen a 80-as évekig tekeri vissza az idő kerekét.
Egy közel félmillió kilométert futott egykori német taxi kombi E-osztállyal indultunk a 2025-ös Csillagtúrán, mely rangos oldtimer rendezvény jellemzően méregdrága csillogó autókat felvonultató mezőnye ezúttal Tokaj környékét vette célkeresztbe.
Ennek a különleges Porsche 911-esnek az erőforrása egykoron Alain Prost F1-autójában teljesített szolgálatot.
Ezzel a remek kiállású német roadsterrel eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert tettek meg.
A gyönyörű Mercedes 500 E-ért pontosan annyi pénzt kérnek, amennyibe egy új Mercedes-AMG S 63 E Performance kerül.
Ez a patinás japán járgány egészen a 80-as évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
Ez a tévéreklámban is szerepelt remek állapotú német szedán a 80-as évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.
Ebből a szögletes lámpás különleges kettes Golfból alig pár ezer darab készült, és ennek a remek példánynak az árából majdnem kijön egy vadonatúj Golf R.
A jó öreg 2105-ös Lada szó szerint szalonállapotnak örvend, lényegében bejáratósan új.
A Csehországban állomásozó Aston Martin Vantage Le Mans “szíve” egy dupla kompresszoros V8-as benzinmotor.
Az összkerék-hajtású olasz mini terepjáró jelentősen többe kerül, mint egy vadonatúj hibrid Fiat Panda.
Ez a régi bajor roadster nem az erőfitogtatásról, hanem sokkal inkább a stílusos időutazásról szól.
Egy újabb autó, amely korábban szinte átlagosnak számított volna, de ma már – ilyen állapotban – egy igazi kincs.