Nem a fogyasztásra, a sebességre van kihegyezve a legújabb Toyota Corolla

A hatalmas hátsó szárnyas és slick gumis GR Corolla többek közt BMW-kel és Hyundaiokkal kel versenyre.

  • HVG HVG
Nem a fogyasztásra, a sebességre van kihegyezve a legújabb Toyota Corolla

A Toyota Corolla mifelénk egy szerény fogyasztású, fejlett hibrid hajtásláncú japán kompakt, melynek legerősebb példányai 196 lóerős produkcióra képesek.

Akadnak azonban olyan szerencsés országok, ahol a 304 lóerős és 400 Nm-es nyomatékú sportváltozat, az összkerékhajtású GR Corolla is kapható, és most feltűnt a színen ennek a méregzsáknak a versenyzésre szánt legújabb változata.

Az utcai GR Corolla
Toyota
GR Corolla versenyautó
Toyota

A Toyota Gazoo Racing North America újdonsága ugyanazt az 1,6 literes 3 hengeres turbómotort vonultatja fel, mint ami az utcai GR Sportban található, és amelynek 280 lóerős változata a nálunk is kapható, és már általunk is rendesen meghajtott GR Yarisban is rejtőzik.

A nyolcfokozatú automata váltós versenyautó többek közt komoly leszorítóerőt produkáló aero csomagot, nagy teljesítményű fékrendszert, versenyfutóművet, komoly tapadású gumikat és bukókeretet kapott.

A TC America Seriesben többek közt olyan riválisok ellen veszi fel a harcot a GR Corolla, mint amilyen például az Acura Integra Type S, a BMW M2 CS vagy a Hyundai Elantra N.

Toyota GR Corolla
Toyota
Toyota GR Corolla
Toyota
Toyota GR Corolla
Toyota
Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.