Biztonsági emberek vették át az irányítást több napra az egyik dunaújvárosi erőműben
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Ezt az éppen új gazdára váró kiváló Renault Avantimeot eddig lényegében nem is használták.
A Renault a 2000-es évek elején gondolt egy merészet, és a pár évvel korábban debütált akkori Espace alapjára épített egy semmi máshoz nem hasonlítható háromajtós luxus egyterűt.
Ez nem más, mint az Espace és a Vel Satis közé beékelődőtt Avantime, melyből 2001 és 2003 között mindössze 8557 példány készült a Matránál.
És most egy ilyen ritka, éppen eladósorba került Renault tűnt fel a színen, mellyel ráadásul az elmúlt két évtizedben alig 301 kilométert tettek meg.
A 2004 áprilisában Németországban forgalomba helyezett Avantimeot eddigi élete során végig 18-20 fokos hőmérséklet mellett, száraz környezetben tárolták.
A német eladó 34 990 eurót, vagyis átszámítva mintegy 14,3 millió forintot kér a különleges francia portékáért. Viszonyításképp, a Renault aktuális zászlóshajó modellje, a Rafale 17,2 millió forintot nyit 200 hibrid lóerővel.
A 4,64 méter hosszú és 2,7 méteres tengelytávolságú ötszemélyes Avantime 1,4 méter hosszú keret nélküli oldalajtajai 60 kilogrammot nyomnak a mérlegen.
A képeken látható kocsi a 207 lóerős 3 literes V6-os szívó benzinmotorral szerelt csúcsmodell, de a típust 163 lovas 2 literes 4 hengeres benzines, illetve 150 lóerős 2,2 literes 4 hengeres turbódízel erőforrással is gyártották.
A kézi váltó hat, az automata öt sebességi fokozattal rendelkezik.
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.