3 ülés jár 1000 lóerő mellé a legújabb biturbó V8-as hiperautóban

A Scuderia Cameron Glickenhaus legfrissebb újdonsága lényegében egy közutakra szabadított Le Mans Hypercar.

  • HVG HVG
3 ülés jár 1000 lóerő mellé a legújabb biturbó V8-as hiperautóban

A Scuderia Cameron Glickenhaus a Comói-tó partján leplezte legfrissebb modelljét, mely nem más, mint a 007 Le Mans Hypercar közutakon is használható, némileg megszelídített verziója.

SCG 007
SCG

Az egyszerűen csak SCG 007 nevet kapott újdonság némileg magasabb és kicsit keskenyebb a versenyautónál, illetve belsejében a legendás McLaren F1-hez hasonlóan nemcsak egy, hanem akár három személy is helyet foglalhat.

A komoly aerodinamikai csomaggal felvértezett hiperautó mindössze 1550 kilogrammot nyom a mérlegen.

SCG 007
SCG
SCG 007
SCG

A 6,2 literes biturbó V8-as benzinmotor 1000 lóerős teljesítménye és 1000 Nm-es nyomatéka csak és kizárólag a hátsó kerekeket gyötri.

Az SCG 007 menetteljesítményét és árát az ígéretek szerint a későbbiekben fedik fel.

SCG 007
SCG
SCG 007
SCG
SCG 007
SCG
SCG 007
SCG
Orbán MI-hatalmi álmokat szövöget, pedig jobban járna, ha merne kicsi lenni

Orbán MI-hatalmi álmokat szövöget, pedig jobban járna, ha merne kicsi lenni

A magyar mesterségesintelligencia-szuverenitás irreális, a kis országok szűk szakterületi MI-fejlesztésekben lehetnek sikeresek. A kormány most már mintha tényleg komolyan venné az MI-t, de a politikai klíma (bevándorlásellenesség, keresztény fundamentalizmus, elszigetelődés az EU-tól) aligha kedvez egy alapjaiban nemzetközi iparág fejlesztésének. Ahogy a kormánystruktúra instabilitása sem.