Vissza a beválthoz? Ismét hirdetésekben ekézi a Samsung az iPhone 6-ot
Egy kis ideig csend volt, mintha a Samsung leszokott volna arról, hogy a vetélytársát támadja. Most viszont két harminc másodperces tévéreklámban tér vissza régi szokásához.
Egy kis ideig csend volt, mintha a Samsung leszokott volna arról, hogy a vetélytársát támadja. Most viszont két harminc másodperces tévéreklámban tér vissza régi szokásához.
Ami a valóságban sajnos már nem történhetett meg, azt az alábbi videó elénk tárja: akár így is bemutathatta volna Steve Jobs az Apple okosóráját.
Minden különösebb felhajtás nélkül bocsátotta ki az Apple 15”-es MacBook Prójának és 27”-es Retina iMacjének új verzióját.
Ha igazak a híresztelések, tényleg rácsodálkozhatunk a következő iPhone-ra, az iPhone 6s-re.
A szó szoros értelmében átláttak az Apple okosóráján.
Évek vagy évtizedek távlatából nagyon megmosolyogtató, hogy egyes technológiai nagyágyúk logója milyen egyszerű, de egy-két esetben inkább gagyi volt induláskor vagy újratervezés után. Nézze csak!