szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy kis ideig csend volt, mintha a Samsung leszokott volna arról, hogy a vetélytársát támadja. Most viszont két harminc másodperces tévéreklámban tér vissza régi szokásához.

Nem most történik meg először, hogy a Samsung úgy próbál kedvet csinálni saját telefonjához, hogy közben a konkurenst szapulja ; emlékezzünk csak, hogyan bírálta az iPhone 5-öt, sőt még a megjelenése előtt az iPhone 6-ot. Mostani tévéreklámjaiban is azt bizonygatja, hogy mennyivel jobb a Galaxy S6 edge, mint az Apple 6-osa, még egy kis matematikát is bevet, miszerint 6>6.

Az első hirdetés a rugalmas OLED képernyőt dicséri, amelyik körbeöleli a telefont, és így annak oldalán is láthatók például az értesítések. Arról azonban nem beszél, hogy az iPhone 6-nál is beállítható az, hogy felvillanás figyelmeztessen az értesítésekre, ha a telefon fejjel lefelé lenne az asztalon.

A második reklámban a Galaxy S6 edge vezeték nélküli töltési lehetőségét emeli ki a Samsung, illetve a frontoldali széles látószögű kamerát, amellyel sokkal jobb szelfik készíthetők azoknál, mint amilyeneket az iPhone 6-tal lehet.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!