#ELMŰ-ÉMÁSZ; Tigáz; ügyfélszolgálati iroda

Kikapcsolták az áramot, pedig túlfizetése volt
 

Kikapcsolták az áramot, pedig túlfizetése volt

A fogyasztó azt hitte, rendben van a számlája, mert a cég ajándék kuponokat is küldött a jól fizetésért cserébe, aztán egy este mégis arra ért haza, hogy kikapcsolták náluk az áramot. Öt napba és egy rakás pénzbe került, hogy ismét világosság legyen a belvárosi lakásban. Magyarázat persze van, csak nem igazán érthető.

Szabó M. István Szabó M. István

Százmilliós sallereket osztanak ki az ügyfélszolgálatosdival
 

Százmilliós sallereket osztanak ki az ügyfélszolgálatosdival

A legnagyobb lakossági gázszolgáltatónak számító Tigáznál már számolják, milyen költséggel tudnak majd az új ügyfél- és panasziroda-nyitási kötelezettségnek eleget tenni. Az Elműnél viszont – mivel nincs kész a komplett jogszabályi keretrendszer – még nem is tudják pontosan, mire mit számítsanak ki. A plusz költségeket le kéne nyelniük, de előbb-utóbb a fogyasztókra kell majd hárítani.

hvg.hu hvg.hu