Ecclestone perelni fogja a Ferrarit, ha az kilép
Bernie Ecclestone, a Forma-1 gazdasági igazgatója pert helyezett kilátásba arra az esetre, ha a Ferrari elhagyná a Száguldó Cirkuszt.
Bernie Ecclestone, a Forma-1 gazdasági igazgatója pert helyezett kilátásba arra az esetre, ha a Ferrari elhagyná a Száguldó Cirkuszt.
Elutasította a párizsi bíróság a Ferrari Forma-1-es csapatának kérelmét, amellyel az olasz istálló azt kívánta elérni, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) által 2010-re tervezett szabályváltoztatásokat ne vezessék be.
A Ferrari nem elégedett meg a tárgyalásokkal, és nemrégiben jogi lépéseket kezdeményezett a Nemzetközi Automobil-szövetség ellen a 40 milliós költségvetési sapka miatt. Ítélet szerdán, de folytatás várható.
Pénteken találkoznak egymással a londoni Heathrow Hotelban a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) és a Forma-1-es csapatok illetékesei, hogy a sportág jövőjéről beszéljenek. A Ferrari már jelezte: nem tágít és nem köt kompromisszumot.
Nagyon úgy fest, a pénzügyi válság sem lesz elegendő ahhoz, hogy a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) átverje a Forma-1-es csapatokon évek óta fontolgatott költségcsökkentő programját. Az elmúlt napokban két istálló is jelezte: ha érvényben maradnak a 2010-re tervezett szabálymódosítások, búcsúznak a száguldó cirkusztól.
Flavio Briatore, a Renault Forma-1-es csapatfőnöke kijelentette: amennyiben a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) bevezeti a 2010-re tervezett szabálymódosításokat, akkor - a Ferrarihoz hasonlóan - a francia istálló sem áll rajthoz jövőre.
A 2009-es világbajnoki szezon nem a legjobban alakul Felipe Massa és csapata, a Ferrari számára. A brazil pilótát az élet más területen kárpótolja.
Az olasz sajtó döbbenten fogadta a Ferrari keddi bejelentését, miszerint az istálló jövőre nem indul a Forma-1-ben, ha érvénybe lép a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) költséglimitje.
A Ferrari bejelentette, hogy jövőre nem indul a Forma-1-es autós gyorsasági-világbajnokságon, ha érvénybe lép a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) költséglimitje.
Homokvihar zavarhatja meg a vasárnapi Bahreini Nagydíjat, a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság idei negyedik futamát.
A Ferrari legkorábban május második hétvégéjén, Spanyolországban alkalmazza új aerodinamikai fejlesztéseit, noha utoljára 1981-ben kezdte olyan rosszul a Forma-1-es szezont, mint az idén.
Az Ausztrál és a Maláj Nagydíjon a Ferrari mindkét pilótája használta a KERS-rendszert, amely a kinetikus energiát nyeri vissza és körönként 6,67 másodpercig gombnyomásra újra felhasználhatóvá teszi. Sanghajban azonban egyikük sem él vele.
Nem utazik el a Ferrari Forma-1-es alakulatával a hétvégi Kínai Nagydíjra Luca Baldisserri csapatfőnök, mivel Maranellóban dolgozik az autók fejlesztésén - olvasható az istálló hivatalos internetes oldalán.
A Ferrari szóvivője megerősítette azt az értesülést, miszerint Michael Schumacher, az istálló korábbi hétszeres világbajnoka nem tart a csapattal a következő két, a Kínai és Bahreini Futamra.
Felmérést végeztek a Ferrari szurkolók körében, ahol kiderült: a drukkerek a kétszeres világbajnok Fernando Alonsót látnák legszívesebben a tűzpiros versenyautó volánjánál.
Elköszönt a Forma-1-es Ferraritól Jean Todt, a korábbi sikerkovács csapatfőnök.
Januárban, a 2009-es nevezési lista kibocsátásánál nagy port kavart, hogy a Ferrari két pilótája Felipe Massa és Kimi Räikkönen rajtszámot cserélt. Nem szándékosan, hanem a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) véletlenül a magasabb számot osztotta a finnek, pedig 2008-ban csapattársánál hátrébb végzett a világranglistán.