Van pénz luxusra: 800 milliós Ferrarira és több mint 200 Mercedes G-osztályra került magyar rendszám idén
Persze a Mercedesből is az AMG széria a népszerűbb, nem a sima.
Persze a Mercedesből is az AMG széria a népszerűbb, nem a sima.
A hétszeres világbajnok azt mondja, bízik a csapatában, mert minden egyes tagja folyamatosan és szenvedélyesen javulni akar. Mégis dokumentumokat küld a vezetőségnek, amelyekben ötleteket dob be nekik. A Hungaroringen arról is beszélt, hogy még tanulja az együttműködést az istállót irányító Fred Vasseurrel.
A maranellóiak meghosszabbították Frederic Vasseur csapatfőnök szerződését.
Tízes listán a legnépszerűbb modellek.
Ez a különleges és igen ritka versenyautó sokkal erősebb a 478 lóerős normál Ferrari F40-nél.
Korának egyik legdurvább sportkocsija volt a Porsche 959, melyből sokkal kevesebb készült, mint a nagy rivális Ferrari F40-ből.
Versenyautóként szerepel az 1957-es Spa-i Nagydíjon.
Ez az igen ritka olasz sportkocsi egészen a 80-as évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét.
A megfelelő pénzmennyiség birtokában most bárki lecsaphat az egyedi külsejű, első féklámpát is felvonultató Bertone Nuccióra.
Hivatalosan is lehullott a lepel a Ferrari Roma sportkupé utódjáról.
A 620 lóerős V12-es szívómotorral szerelt Maserati MC12 értéke megközelíti az 1,5 milliárd forintot.
Jó eséllyel ez a világ legszerényebb futásteljesítményű Ferrari F40-ese, ami éppen új gazdára vár.
Leclerc kicsit megbánta, hogy átadta a volánt.
Az elsőt viszont bemutatják idén.
A neveken kívül semmi több konkrétum.
Vélhetően nem nagyon létezik ennél szerényebb futásteljesítményű Ferrari BB 512.
A Concorso d’Eleganza Villa d’Este árverés legnagyobb értékű kocsija ez az 1948-as Ferrari.
A közel 650 lóerős szörnyeteg értéke bőven meghaladja az 1 milliárd forintot.
A korábbi híradásokkal ellentétben idén ősszel még nem láthatjuk a Ferrari első zéró emissziós modelljét.