#NMHH

Hatan jelentkeztek a mobiltenderre
 

Hatan jelentkeztek a mobiltenderre

Lezárult a 900 megahertzes sáv árverésének jelentkezési időszaka, a megadott határidőig hat jelentkezés érkezett - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) csütörtökön. A Magyar Telekom bejelentette, hogy beadta jelentkezését a pályázatra.

MTI MTI


Még mindig leginkább tévéznek a gyerekek
 

Még mindig leginkább tévéznek a gyerekek

Még mindig a televízió az uralkodó médium a 8-14 évesek körében, de az internetezés szorosan követi a televíziózást - számolt be a KID.COMM kutatási projekt eredményeiről a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának egyik tagja egy műhelybeszélgetésen.

MTI MTI


Hangágyúval lövik az agyunkat tévéreklámok idején
 

Hangágyúval lövik az agyunkat tévéreklámok idején

Négy csatorna ellen indított eljárást a Médiahatóság, miután a szabályozás ellenére is túl hangosan sugározták a reklámokat. Az RTL Klub, a Story TV, az m1 és a Duna Tv is többször beleesett ebbe a hibába, a nézők pedig mindezt nem hagyták szó nélkül. A csatornák nyitottak az egyeztetésre, de abban eltérnek a vélemények, valóban követtek-e el jogsértést.

Tossenberger Adél Tossenberger Adél

 

"Magyarország különleges válsághelyzetben van"

Háromnapos magyarországi látogatása végén a nemzetközi médiaküldöttség arra kéri a kormányt és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságot (NMHH), folytassanak párbeszédet a médiatörvényről, hogy legyen lehetőség a felülvizsgálatára - mondta Aidan White, a delegáció vezetője szerdán Budapesten sajtótájékoztatón.

MTI MTI


Tévéfilmes pályázatokat indít a médiatanács
 

Tévéfilmes pályázatokat indít a médiatanács

Tévéfilmes pályázatokat indít a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A dokumentum-, ismeretterjesztő és animációs filmek alkotói még az idén összesen 340 millió forintos támogatási keretre pályázhatnak - közölte az NMHH Szóvivői Irodája.

MTI MTI



NMHH: Túl sok a reklám a gyerekeknek a kereskedelmi tévékben
 

NMHH: Túl sok a reklám a gyerekeknek a kereskedelmi tévékben

A kereskedelmi televíziók több reklámot sugároznak a gyermekműsorok alatt, mint a közszolgálati csatornák - derült ki a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának A gyermeksávok környezetében közzétett reklámok vizsgálata címmel megjelent tanulmányából, amely már olvasható a tanács honlapján.

MTI MTI