Ismét létszámleépítés volt a Twitternél
Ezúttal nagyjából ötven embert küldtek el.
Poénnak indult, de pénzügyileg végül nyomot hagyott a bevételeken a Tumblr teljesen haszontalan, de pénzbe kerülő két kék pipája.
Úgy tesz fizetőssé egy biztonsági funkciót az Elon Musk tulajdonolta Twitter, hogy sok helyen még nincs is mód az előfizetésre, és a kiküldött üzenetek szerint akik nem lépnek, akár el is veszíthetik a hozzáférésüket a platformhoz.
A világ egykor leggazdagabb embere csaknem 2 milliárd dollárt ajánlott fel jótékony célra.
Különböző felületeken és módszerekkel terjednek a csalások az interneten, melyek látszólag a rászorulóknak szeretnének segíteni, ám valójában a pénz nem jut el a segélyszervezetekig.
A Qustodio adatai szerint a 4–18 év közötti gyerekek világszinten naponta átlagosan 107 percet videóznak a TikTokon. A második helyre a YouTube alkalmazása került, amiben majdnem fele ennyi időt töltenek el.
A párizsi divathéten érezte jól magát a színésznő.
Biz Stone a médiaplatformot alapító négyesfogat tagja volt. Szerinte az általa bevezetett pozitív változásokat a mostani vezérigazgatónak sikerült lerombolnia.
Egy új, a jelenleginél drágább Blue előfizetési csomaggal teljesen eltüntethetők lehetnek a reklámok a Twitterről. Sajtóértesülések szerint ugyanakkor jelentősen csökkentek a reklámokból származó bevételek a cégnél, nincs kizárva tehát, hogy ezt valamelyest kompenzálni is szeretnék majd.
Az önsértés, a szexuális zaklatás és a terrorizmus mellett a törvényhozás megvédené a fiatalokat az illegális bevándorlóktól is.
És ön mit választana abból a szobából, amelyben a Star Wars összes kelléke és díszlete van?
Jelentős változás bevezetésébe kezdett a Twitter, első körben az iPhone-osok tapasztalják majd: a követettjeik bejegyzéseinek időrendi megjelenítése helyett alapértelmezett nézetben mindig a cég algoritmusai által ajánlott twitteket láthatják majd a felhasználók.
Lezárult a volt cseh kormányfő egy korrupciós ügye, a magyar miniszterelnök a Twitteren reagált a bíróság döntésére.
Nem először történik meg, hogy egy – elvileg a saját telefonját reklámozó – cég konkurens eszközzel tweetel. A napokban egy ügyes marketinges elgondolás után a OnePlus is beleesett ebbe a csapdába, még ha azt is hitte, hogy erre immár nem kerülhet sor.
Lehet, hogy a lopás évekkel ezelőtt történt. Az azonban biztos, hogy a Twittertől származó e-mail-címeket szerdán valaki felrakta egy fórumra.
Eddig nem lehetett telefonról részletesebb keresést indítani a Twitteren, ám ez akár már a közeljövőben megváltozhat.