Inkább fizetett a Porsche, hogy ne kelljen az Audival közösködnie
Kiléptek egy közös fejlesztésből, mert úgy vélik, az ő vevőiket inkább a sportos vezetés érdekli, mintsem az önvezetés, amit az Audi erőltet.
Kiléptek egy közös fejlesztésből, mert úgy vélik, az ő vevőiket inkább a sportos vezetés érdekli, mintsem az önvezetés, amit az Audi erőltet.
Világmegváltást senki sem remélhet az új Noble-től, remek vezetési élményt viszont annál inkább.
Az ígérik alig több mint tíz év alatt teljesen klímasemleges vállalattá válnak.
Nem meglepő módon a szabadidő-autó kategóriás Urus a legkelendőbb modell.
Immár hazánkban is elérhető a francia gyártó hagyományos kategóriákba nehezen besorolható újdonsága.
Nem nagyon mehetett még senki autóval ilyen tempóban közúton.
Megújult külsővel, nagyobb hatótávval és új névvel érkezik az ingolstadti SUV.
A klasszikus vonalvezetésű praktikus családi autók napjai meg vannak számlálva a német prémiummárkánál.
Felfrissített külsővel és modernizált technikával támad a középkategóriás francia szabadidő-autó.
A 350 km/h végsebességű sportkocsi hátsó gumijaival gondok adódhatnak.
A Drivetribe oldalt hiába követik közel ötmillióan a Facebookon ettől még nem fenntartható.
Nagyjából 1000 lóerővel szerényebb a teljesítménye, mint egy Veyronnak.
Egy olyan márkáról van szó, amely anno még Forma–1-es világbajnokságot is nyert Juan Manuel Fangióval.
Már nem kell sokat várnunk az Enyaq Coupé iV hivatalos leleplezésére.
Már messze nem a 3-as BMW az importautók sztárja.
Beszállt a piacra az Autóklub, 3-5 napon belül adnak időpontot.
Németországban jelentősen nagyobb a plugin hibridek és a villanyautók népszerűsége, mint az USA-ban.
A brit luxusmárka eddig még soha nem adott el annyi autót, mint 2021-ben.
Ezzel az egyedi olasz sportkocsival nem nehéz kitűnni a szürkén hömpölygő forgalomból.
Ha már Godzilla a beceneve a japán sportkocsinak.