A nap fotója: két rokkanthelyen egy nagy S-osztályos Mercedes
Nem kizárt, hogy a méretes stuttgarti luxusautó tulajdonosa ténylegesen rokkant, de a parkolás ezen módjára akkor sincs magyarázat.
Nem kizárt, hogy a méretes stuttgarti luxusautó tulajdonosa ténylegesen rokkant, de a parkolás ezen módjára akkor sincs magyarázat.
Ezt a lokálisan nulla károsanyag-kibocsátású autót csak és kizárólag a legjobb gyorsulásra odafigyelve fejlesztették ki.
Ha minden jól megy, akkor az elektromos autók tulajdonosai hamarosan elfelejthetik a töltőkábeles macerát.
A cseh autómárka a jelek szerint igen komoly elektromos autó tervekkel rendelkezik.
Vannak olyan országok, ahol nem fix árakkal dolgoznak a büntetést kiszabó hatóságok.
Egy-egy irányjelzés lényegében teljesen elhanyagolható pénzösszegbe kerül, de autós társaink számára megfizethetetlen segítséget nyújtunk vele. Nem mellesleg pedig sok esetben kötelező.
Belegondolni sem merünk abba, hogy egy egyszerű kis karc javítása mennyibe kerülhet ezen a kocsin.
Az első négykerékhajtású M5-ös hivatalos bemutatására már csak pár napot kell várnunk.
Ha a Lego kínálatában nincs ilyen japán sportkocsi, akkor adott a lehetőség, hogy mi magunk készítsük el azt.
Ilyen az, amikor egy nagyértékű divatterepjáró vezetője internetes videón demonstrálja közlekedési felsőbbrendűségét.
Az autó típusától, korától és teljesítményétől függetlenül minden autóban van egy hely, amit szívből lehet gyűlölni.
Az első hírek szerint a sofőr szándékosan hajtott a pizzériába. Egy nyolcéves kislány meghalt.
Az AC Schnitzer kezelésbe vette a bajorok nagyautóját: a külcsín, a beltér és a motorerő is változott.
A fiatalosan trendi brit prémiummárka hamarosan leleplezi első villanyautóját.
Mutatjuk, hogy milyen lenne egy olyan Phantom, melyet teljesen puritán felszereltséggel gurítanának ki az utakra.
Nem sokon múlott egy baleset a 10-es úton – a történtekről fedélzeti kamerás felvétel is készült.
Ha valaki egy patika állapotú szocialista veterán autóra vágyik, íme egy remek példány.
A chilei autós elnézte, hol is kellene behajtani a mélygarázsba. Aztán még rosszabbra fordult a helyzet.
A tomboló méretcsökkentési láz és a villanyosítás korában a bajor gyártó még gyorsan szabadon eresztett egy utolsó petrolhead dinoszauruszt. Kipróbáltuk az autót, amely egyetlen dübörgő gázfröccsre szinte annyit fogyaszt, amennyi üzemanyaggal egy kisautó elgurul 100 kilométert. Az izomkolosszus rajtelektronikája lazán kettes sebességi fokozatból startol.
Néhány évtizede iszonyatosan menő volt egy ilyen gyermekjáték. És pontosan ugyanilyen vagány 2017-ben is.