Most éppen egy 660 lóerős Ferrarit aláz meg egy Tesla – videó
A tisztán elektromos hajtásláncú amerikai szedán ezúttal egy négyszemélyes olasz telivér ellen villantja meg a tudását.
A tisztán elektromos hajtásláncú amerikai szedán ezúttal egy négyszemélyes olasz telivér ellen villantja meg a tudását.
Annyi tábla van ezen az oszlopon, hogy a legalsót leginkább csak hasalva lehet értelmezni. Szerencsére érkezőben a megoldás.
A négykarikás német vállalat hazai gyára egy új kompakt divatterepjáró gyártásának beindításával ünnepli meg alapításának 25. évfordulóját.
Néhány kattintás a kocsi központi kijelzőjén, és hamarosan máris a kezünkben lehet a kiválasztott finomság.
Az új generációs Phantom első sorozatgyártású példányából befolyó összeget nemes célokra fogják fordítani.
A rendszer teljesen automatikusan végzi a dolgát, végeredményképp pedig garantáltan csúszásmentes útburkolatot kapunk.
Ez esetben sem jelzőlámpák, sem pedig körforgalom nem segíti az autósok közlekedését. A rendszer viszont hellyel-közzel így is működni látszik.
Az elektromos hajtással rendelkező személyautók a korábban előrejelzettnél nagyobb tempóban nyernek teret maguknak.
Az amerikai gyártó nem ért egyet a német állásponttal, mindenesetre a Model S-re már nem jár kedvezmény.
Nyitott tetővel és maximumra feltekert fűtéssel vágtunk neki a napsütéses télies napoknak, hogy kiderítsük: érdemes-e ilyen extrém formában némi D-vitamint begyűjteni? Ebben egy 2-es BMW volt a társunk, amelyből stílszerűen 2 dolog hiányzik.
A több évtizedes szünet után a Forma 1-be visszatérő olasz márka nem sokat várt a 2018-as külcsín leleplezésével.
A svéd gyártó egy limitált szériás sportmodellel ünnepli meg a WTCC-ben aratott diadalát. Egy limitált Honda láttán jobban lelkesednénk.
Bolygónkon rengeteg gyermek várja a Mikulást, akiből viszont ugyebár csak egy van, és emiatt szupergyorsnak kell lennie. Neki még a Bugatti Chiron is nagyon lassú.
A német gyártó hamarosan egy új elektromos modellt fog piacra dobni, és előtte alapos vizsgálatnak vetette alá a konkurenciát.
Teljes volt a hétvégén a káosz a Párizs belvárosában lévő, nagyon forgalmas Montparnasse pályaudvaron. Csak hétfő reggelre sikerült újra működőképessé tenni a számítógépes rendszert. És ez nem az első eset.
A CLS-ből készített puttonyos kivitel nem annyira a praktikumról, hanem sokkal inkább a sportos designról szól.
Kis jóindulattal akár repülő autónak is nevezhető ez a titokzatos járgány, csak éppen nagyon alacsony a repülési magassága.
A valóságban igencsak hervasztóan nézhetnek ki a reklámposzteren vásárlásra csábító új autók. Mutatjuk, mire gondolunk.
Ezen a koszorún a megszokottnál kicsit több gyertya található, de ezek közül oldalhelyesen csak négy gyújtható meg az adventi várakozás során.
Extrém lapos karosszéria, minimális tömeg, vörös fényezés. Nos, akár Ferrari is lehetne, de nem az. Ez egy nagyon, de nagyon ritka cseh versenyautó.