#autópálya



Nem csak a német autópályákon lesz
 

Nem csak a német autópályákon lesz "no limit"

A korlátozás nélkül száguldás rajongóinak a jövőben nem csak a német autópályák bizonyos szakaszain lehet tövig nyomni bármilyen teljesítményű autó gázpedálját. Igaz, kicsit messzire kell hozzá menni, Ausztráliáig.

hvg.hu hvg.hu







Táncoló markológépről posztolt videót a kormany.hu
 

Táncoló markológépről posztolt videót a kormany.hu

Átadták augusztus 31-én a közlekedőknek az M0-s autóútnak az 51-es főút és M5-ös autópálya közötti újonnan épült 6,3 kilométeres szakaszát. Az autósok így mostantól több mint 75 kilométer hosszan folyamatosan haladhatnak a körgyűrű megépült, az M1-es autópálya és 11-es főút közötti szakaszán. Az átadó ünnepségen egy markológép is táncra perdült a háttérben lakodalmasított komolyzenével. A rendezvényről a kormany.hu közölt videót.

hvg.hu hvg.hu


Nemsokára háromsávos lesz az M0-ás az M7-es és az M5-ös között
 

Nemsokára háromsávos lesz az M0-ás az M7-es és az M5-ös között

Szeptember közepétől három forgalmi sávossá válik az M0-s körgyűrű az M7-es és az M5-ös autópályák között mindkét irányban, egy-egy leállósávval bővítve – közölte a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség. Az M0-s déli szektorán, a régió második legforgalmasabb autópályáján, sávonként körülbelül 25 ezer jármű halad át naponta.

MTI MTI


Szép kis summát hozott eddig az e-útdíj
 

Szép kis summát hozott eddig az e-útdíj

Nem hozott érdemi változást a sztrádák használatában az elektronikus e-útdíj júliusi bevezetése – ismerteti a szerdai Napi Gazdaság. Az e-útdíj közel 20 milliárd forintot hozott az államnak az első hat hétben.

MTI MTI





Ponta: autópályák nélkül nem egységes Románia
 

Ponta: autópályák nélkül nem egységes Románia

Rossz lesz Romániának az 1918-as, úgynevezett nagy egyesüléstől számított százéves mérlege, ha a következő öt évben nem épülnek autópályák, és nem sikerül összekötni infrastrukturálisan az ország különböző régióit - mondta Victor Ponta román miniszterelnök pénteken.

MTI MTI