Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Közgép és a Colas is nyert az M4-es autópálya építésén, a kormány kedvenc építőipari vállalata az Abony–Fegyvernek szakaszon dolgozhat.
A CHSM Konzorcium – a Colas Hungária Zrt. és a Swietelsky Magyarország Kft. – építheti meg az M4 autópálya Abony–Fegyvernek első szakaszát, ahol a Zagyva folyón egy híd is épül – írja a Napi Gazdaság. A lap szerint a nyertes konzorcium ajánlata 46,7 milliárd forint volt. A kivitelezésre ketten pályáztak, a nyertes mellett az SSD M4-I. Konzorcium is jelentkezett, amelynek tagja volt a Strabag Általános Építő Kft., a Subterra a.s. és a Dömper Kft.
Az egy új Tisza-hidat is magában foglaló M4 autópálya Abony–Fegyvernek második szakaszának építésére vonatkozó pályázat nyertese – 32,5 milliárd forintos ajánlatával – az Acél-Híd Konzorcium lett, ennek tagjai a Közgép Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt. és az A-Híd Építő Zrt. Itt is indult a Subterra a.s., a Strabag-MML Magas- és Mérnöki Létesítmény Építő Kft. és a Dömper Kft., ezúttal SSD-Tisza Konzorcium néven.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.