„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
A Közgép és a Colas is nyert az M4-es autópálya építésén, a kormány kedvenc építőipari vállalata az Abony–Fegyvernek szakaszon dolgozhat.
A CHSM Konzorcium – a Colas Hungária Zrt. és a Swietelsky Magyarország Kft. – építheti meg az M4 autópálya Abony–Fegyvernek első szakaszát, ahol a Zagyva folyón egy híd is épül – írja a Napi Gazdaság. A lap szerint a nyertes konzorcium ajánlata 46,7 milliárd forint volt. A kivitelezésre ketten pályáztak, a nyertes mellett az SSD M4-I. Konzorcium is jelentkezett, amelynek tagja volt a Strabag Általános Építő Kft., a Subterra a.s. és a Dömper Kft.
Az egy új Tisza-hidat is magában foglaló M4 autópálya Abony–Fegyvernek második szakaszának építésére vonatkozó pályázat nyertese – 32,5 milliárd forintos ajánlatával – az Acél-Híd Konzorcium lett, ennek tagjai a Közgép Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt. és az A-Híd Építő Zrt. Itt is indult a Subterra a.s., a Strabag-MML Magas- és Mérnöki Létesítmény Építő Kft. és a Dömper Kft., ezúttal SSD-Tisza Konzorcium néven.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Eltűnhet a Revolut egyik előnye, ha a cég számára kellemetlen módon értelmezik a nemrég elfogadott, Sulyok Tamás aláírására váró törvényt.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Rendkívül értékes lehet a Magyar Stratégiai Zrt. nevű cég tulajdonában álló ingatlan.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.