Akadozik a K&H e-bank és mobilbank szolgáltatása
Dolgoznak a hiba elhárításán.
Biztonságosnak tartja a netezők túlnyomó része a banki rendszereket, azaz bíznak abban, hogy ezek kivédik az esetleges kibertámadásokat – derül ki a K&H kutatásából. Ugyanakkor a többség tart a különböző netes, kártyás visszaélésektől.
Ismét adathalász levelek keringenek a interneten. A K&H Bank nevében küldött e-mailek látszólag védik a felhasználó banki belépési adatait, valójában viszont ellopják azokat.
Egy figyelemfelhívó piros sáv jelenik meg a mobilbank alkalmazásban, a netbankon tájékoztató szöveg előzi meg a belépést, az ügyfelek figyelmeztető sms-t kapnak. Úgy tűnik, a K&H ügyfelei ellen kisebbfajta hadjáratot indítottak az adatlopó csalók, ellenük próbál tenni a fokozott figyelemre felhívással a bank.
Illetéktelenek e-mailben küldött, hamis weboldalakon keresztül próbálják megszerezni a K&H ügyfeleinek e-banki azonosító adatait – figyelmeztet a pénzintézet.
Technikai problémák miatt rendszerleállás lépett fel a második legnagyobb hazai pénzintézetnél.
Műszaki hiba lépett fel a K&H e-bank rendszerében hétfőn, a szolgáltatások elérhetőek - közölte a hitelintézet az MTI érdeklődésére.
Július 15-én megújítja netbanki felületét a K&H. A pénzintézet egyúttal mobilbankolási lehetőséget is indít, iOS-re és Androidra is érkezik alkalmazásuk.
Hosszabb kiesések várhatók a K&H elektronikus szolgáltatásaiban a bank informatikai rendszerének karbantartása miatt.
Gyorsan terjed a bankkártyahasználat, a csoportos fizetési megbízások aránya csökken, a mobilfizetés pedig dinamikus fejlődés előtt áll – ezt jelzi többek között a dijnet.hu által idén októberben bevezetett elektronikus fizetési mutató, amely a magyar háztartások elektronikus fizetéseinek fejlődését követi nyomon. A mutató induló értéke 18,7 százalék, amely a 2013 első félévére kalkulált 17 százalékhoz képest jelentős emelkedést mutat.