Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#eurobrand2009

hvg.hu Gazdaság

A legértékesebb európai márka a Nokia, 35,22 milliárd eurót ér

A European Brand Institute (Európai Védjegy Intézet) Bécsben közzétette a Eurobrand 2009 címet viselő európai márkaértékelési tanulmányt. Nem meglepő, hogy az első tízben csak tömegtermelők, nagy szolgáltatók és luxuscikkgyártók szerepelnek. A tanulmány 24 ország 16 iparágának több mint 3000 neves kereskedelmi márkáját értékelte fel.

100 000 GB adat fér el egy lemezen, és évmilliókig ott is marad – örök életet hozhat el az adattárolásban is a gyémánt

100 000 GB adat fér el egy lemezen, és évmilliókig ott is marad – örök életet hozhat el az adattárolásban is a gyémánt

Elmarad a tűzijáték Pápán

Elmarad a tűzijáték Pápán

New Yorkban folytathatja a Fradi távozó edzője

New Yorkban folytathatja a Fradi távozó edzője

Sarki fény is búcsúztatta az óévet itthon, fotókon a jelenség

Sarki fény is búcsúztatta az óévet itthon, fotókon a jelenség

Kisebb csoda Japánból: papír, ami erősebb, mint a műanyag, viszont könnyen lebomlik

Kisebb csoda Japánból: papír, ami erősebb, mint a műanyag, viszont könnyen lebomlik

Döntött a kormány a pedagógusok béremeléséről

Döntött a kormány a pedagógusok béremeléséről

Kevés fékkel és ellensúllyal vághat neki sajátos tervei végrehajtásának az újrázó Donald Trump

Kevés fékkel és ellensúllyal vághat neki sajátos tervei végrehajtásának az újrázó Donald Trump

Novák Katalin lemondásától Magyar Péter országhódításán át a TEK-robot bevetéséig – ilyen volt 2024 a HVG-fotósok szemével

Novák Katalin lemondásától Magyar Péter országhódításán át a TEK-robot bevetéséig – ilyen volt 2024 a HVG-fotósok szemével

Garantált a libabőr – ezek voltak az év legszebb magyar sportpillanatai

Garantált a libabőr – ezek voltak az év legszebb magyar sportpillanatai

A címlapról ajánljuk