Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#eurobrand2009

hvg.hu Gazdaság

A legértékesebb európai márka a Nokia, 35,22 milliárd eurót ér

A European Brand Institute (Európai Védjegy Intézet) Bécsben közzétette a Eurobrand 2009 címet viselő európai márkaértékelési tanulmányt. Nem meglepő, hogy az első tízben csak tömegtermelők, nagy szolgáltatók és luxuscikkgyártók szerepelnek. A tanulmány 24 ország 16 iparágának több mint 3000 neves kereskedelmi márkáját értékelte fel.

Újra kellett éleszteni egy nőt egy budapesti uszodában

Újra kellett éleszteni egy nőt egy budapesti uszodában

Így zajlott a Magyar Orvosi Kamara tüntetése a jobb egészségügyért az Országház előtt - képek

Így zajlott a Magyar Orvosi Kamara tüntetése a jobb egészségügyért az Országház előtt - képek

Lázár megígérte: folyamatosan közzéteszik, mi mennyiért épül közpénzből

Lázár megígérte: folyamatosan közzéteszik, mi mennyiért épül közpénzből

Kiderült valami az alvásról: jobban teszi, ha nem marad fönt sokáig

Kiderült valami az alvásról: jobban teszi, ha nem marad fönt sokáig

EU militarizálódása esetére ellenlépéseket lengetett be a Kreml

EU militarizálódása esetére ellenlépéseket lengetett be a Kreml

Nagy Márton elmondta, mely termékeknél várják el az önkéntes árcsökkentést az áruházláncoktól

Nagy Márton elmondta, mely termékeknél várják el az önkéntes árcsökkentést az áruházláncoktól

„Aki ismerte a szakmát, tudta, hogy mindez parasztvakítás” – közutálatnak örvendő sztahanovisták gyári díszletek között

„Aki ismerte a szakmát, tudta, hogy mindez parasztvakítás” – közutálatnak örvendő sztahanovisták gyári díszletek között

„Bevett magyar szokás, hogy a hatalom minden válságnál megpróbálja visszatolni a konyhába a nőket”

„Bevett magyar szokás, hogy a hatalom minden válságnál megpróbálja visszatolni a konyhába a nőket”

Megállapodtak a pártok a koalíciós tárgyalásokat előkészítő egyeztetéseken Németországban

Megállapodtak a pártok a koalíciós tárgyalásokat előkészítő egyeztetéseken Németországban

A címlapról ajánljuk