Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#eurobrand2009

hvg.hu Gazdaság

A legértékesebb európai márka a Nokia, 35,22 milliárd eurót ér

A European Brand Institute (Európai Védjegy Intézet) Bécsben közzétette a Eurobrand 2009 címet viselő európai márkaértékelési tanulmányt. Nem meglepő, hogy az első tízben csak tömegtermelők, nagy szolgáltatók és luxuscikkgyártók szerepelnek. A tanulmány 24 ország 16 iparágának több mint 3000 neves kereskedelmi márkáját értékelte fel.

Ennyi pénz alatt inkább el se induljon albérletet keresni

Ennyi pénz alatt inkább el se induljon albérletet keresni

Időskori prosztataprobléma: muszáj ezzel együtt élni?

Időskori prosztataprobléma: muszáj ezzel együtt élni?

Blikk: Laktanyákban és honvédségi irodákban razziázott az ügyészség

Blikk: Laktanyákban és honvédségi irodákban razziázott az ügyészség

Vizsgázik a gyerek – Hogyan támogassuk?

Vizsgázik a gyerek – Hogyan támogassuk?

Egy ukrán újságíró megnevezte a két lebukott magyar kémet

Egy ukrán újságíró megnevezte a két lebukott magyar kémet

Újabb kínai autómárka jön Magyarországra

Újabb kínai autómárka jön Magyarországra

Arnold Schwarzenegger amerikai elnökként Hitlerrel kardozik az új filmjében

Arnold Schwarzenegger amerikai elnökként Hitlerrel kardozik az új filmjében

Kokainos zacskónak állították be az álhírek Macron papír zsebkendőjét

Kokainos zacskónak állították be az álhírek Macron papír zsebkendőjét

A Momentum elnöksége a nem indulás mellett foglalt állást, de a küldöttgyűlés fog dönteni

A Momentum elnöksége a nem indulás mellett foglalt állást, de a küldöttgyűlés fog dönteni

A címlapról ajánljuk