Túl gyorsan kellett elkészülnie a HÉV-födémnek, ezért repedezik?
Le kell lassítani a fonódót és a HÉV-et. 5 milliárd forint sem volt ugyanis elég egy normális födémszerkezet kialakítására. A hiba vélt oka a sietség.
Le kell lassítani a fonódót és a HÉV-et. 5 milliárd forint sem volt ugyanis elég egy normális födémszerkezet kialakítására. A hiba vélt oka a sietség.
A Népszava írta meg hétfőn, hogy új repedések alakultak ki a Batthyány tértől induló HÉV-alagútban, de a BKK szerint az ügyben küldött válaszaikat a lap elferdítve, a szövegkörnyezetből kiragadva közölte.
Csütörtökön este lezárták a szentendrei HÉV Batthyány téri állomását, mivel megrepedt az alagút födémje a felszínen folyó villamoshálózat-építési munkák nyomán, és kisebb darabok le is hullottak a mennyezetről. Az MTI fényképet közölt a megrepedt födém felszíni részéről. A HÉV-szerelvények helyett ezen a szakaszon pótlóbuszok járnak.
Helyreállították a kisföldalatti megsérült födémjét, hétfőtől újra teljes vonalon jár az M1-es metró.
Csak a Vörösmarty tér és az Oktogon megálló között jár a kisföldalatti, mert a Hungáriánál megsérült az alagút födémje. Az utasokat a kieső részen pótlóbuszok viszik – közölte a BKK csütörtökön kora délután.