#járattörlés










Elérte Budapestet az európai reptérkáosz, de itt az extraprofitadó is okozhat kellemetlen meglepetéseket

Járattörlések, több órás késések, kígyózó sorok – komoly gondokat okozott a nagyobb európai repülőtereken a koronavírus utáni újraindulás. Miközben egyre többen akarnak utazni, a repülőtéri kiszolgáló cégek és a légitársaságok munkaerőhiánnyal és sztrájkokkal küzdenek. Ferihegyen a késésekkel és a növekvő utasforgalommal egyelőre meg tudnak birkózni, de a külföldi problémák az ide utazók életét is megkeseríthetik.






Itt a reptéri káoszok szezonja: jár-e kártérítés, fizet-e erre az utasbiztosítás?

Az elmúlt napokban attól volt hangos a sajtó főként külföldön, de azért itthon is, hogy Európa több repülőterén is irdatlan káosz uralkodik, az utasok órákat állnak sorban, tömegével késik le a gépeiket, és már az is jó, ha a járat kisebb-nagyobb késéssel el tud indulni. De jár-e bármilyen kártérítés ilyen esetben az utasoknak, kiterjed-e erre az utasbiztosítás?

Bank360


Bekerülhet a fapadosok jegyáraiba az új adó, de nem ez lesz a legbosszantóbb az utasok számára

Az új foglalásoknál fölösleges keresni a jegyenkénti plusz 3900 forintot a Ryanair és más fapados légitársaságok áraiban, de ez nem azt jelenti, hogy az új magyar adót ne építenék be az utazás költségébe. A fapadosok árképzési logikája miatt ráadásul az utasok számára az extra adónak nem is az lehet a legkellemetlenebb következménye, hogy megdrágul az utazás, hanem az, hogy törlik a járatot - derül ki a Bank360.hu elemzéséből.

Bank360