#közönségarány

M. László Ferenc Itthon

Kínos bukta a köztévés híradó, de a Fidesz másra figyel

Valósággal riasztja az M1 Híradója a nézőket, volt olyan nap, amikor a híradó előtt menő Magyar Gazdára is többen kapcsoltak. Viszont az öt állami csatorna összességében nem teljesít rosszul, a sportműsorok rengeteg embert leültetnek a képernyő elé. Sőt, ha a kormánypárti politikusok szemszögéből nézzük az állami médiát, kijelenthetjük: hozzák a formájukat.

Gergely Zsófia - M. László Ferenc Itthon

Alacsony nézettség, biztos munkahely – Mivel biztatják egymást a köztévében?

Két héttel az indulás után a köztévé stábja a bakik ellenére bízik benne, hogy lendületet vesznek az átalakított csatornák. Szerintük a baloldali sajtó csak felnagyítja a hibáikat, azt viszont nem veszik észre, hogy egyre jobban teljesítenek. A számok alapján viszont a nézők sem díjazzák még az erőfeszítéseiket: volt olyan nap, amikor alig 27 ezer ember nézte a Híradót.

M. László Ferenc Itthon

Az ország fele tényleg a köztévét nézi?

Egyre többen nézik a köztévét, sőt a megújulás másnapján már a lakosság fele a köztévét bámulta – legalábbis az MTVA közleményeiben ezt állítja. Csakhogy az adatokat inkább kozmetikázzák, és olyan adatokat közölnek, amiket a szakma nem vesz alapul.

hvg.hu Vállalkozás

Budapest az RTL Klubé, a TV2 a falvak kedvence

Megállt az RTL Klub és a TV2 piacvesztése a harmadik negyedévben – derül ki a Nielsen felmérésének adataiból. Tavaly ilyenkor az együttes közönségarányuk 26,9 százalékot tett ki, addig már idén, a júliustól szeptemberig tartó időszakban 28 százalékot. Az elemzés szerint ez annak köszönhető, hogy a két kereskedelmi tévé nyáron sem lazított és erős volt az őszi kínálatuk is.

hvg.hu Kult

Furcsán magyarázta ki Vidnyánszky a nézőszámesést

Sok mindenben jobban teljesít Vidnyánszky Attila irányította Nemzet, bővült, színesedett a repertoárja. Így reagált arra a hírre a színház, hogy 40 ezerrel csökkent a nézőszám. A közlemény három pontban sorolja, miben jobb most a Nemzeti, de a nézőszám-csökkenésre nincs magyarázatuk.

MLF Itthon

Nézői hazugságra építette a Fidesz a tévés hadjáratát

Nem szereti a reklámokat és a valóságshow-kat a magyar néző: ha kérdezik, azt válaszolja, hogy egész nap dokumentumfilmeket néz, soha nem kapcsolna Győzikére. A Fidesz a reklámadó kommunikációjában meg is lovagolta az emberek kereskedelmi tévék elleni érzéseit. Csakhogy az objektív mérések mást mutatnak: hiába gazdag a kínálat ismeretterjesztésből, a bulvár, a reality mindent visz, csak a nézők nem akarják bevallani, hogy igenis rá vannak kattanva ezekre a műsorokra, sőt, még a reklámokat is tűrik.

300 millióval segíti meg a kormány a DVTK-t

300 millióval segíti meg a kormány a DVTK-t

Öt éve halt meg Prince, de mindjárt új lemeze jelenik meg

Öt éve halt meg Prince, de mindjárt új lemeze jelenik meg

A TCL telefonja nem csak széthajtogatható, utána még nyújtható is

A TCL telefonja nem csak széthajtogatható, utána még nyújtható is

Reagált a Szuperliga a kilépésekre: átalakítják a terveket

Reagált a Szuperliga a kilépésekre: átalakítják a terveket

Washington Post: Jó ítélet született a Floyd-perben

Washington Post: Jó ítélet született a Floyd-perben

Az Újpest ellen lett újra bajnok a Fradi

Az Újpest ellen lett újra bajnok a Fradi

Első főszerepére nehezen találták meg Törőcsik Marit, aztán filmtörténetet írt

Első főszerepére nehezen találták meg Törőcsik Marit, aztán filmtörténetet írt

Nem engedték be Navalnijhoz az orvosait, betiltották az érte szervezett tüntetést

Nem engedték be Navalnijhoz az orvosait, betiltották az érte szervezett tüntetést

A címlapról ajánljuk