#kreatív




Apród kontra Jófogás: nem is töltenek, csak lövik egymást
 

Apród kontra Jófogás: nem is töltenek, csak lövik egymást

Egyre élesebb háború zajlik az ingyenességével hódító webes apróhirdetési piacon. A két főszereplő szeptemberben helyet cserélt, és azóta folyamatosan egymásnak feszül, hogy csak egy maradjon, aki végül maga árazhatja majd be az egyes tételeket. Ez a terv, ennek érdekében költenek el az idén reklámra úgy másfél milliárd forintot.

Szabó M. István Szabó M. István




Pincérkedni akart a kreatív videóban felmondott lány
 

Pincérkedni akart a kreatív videóban felmondott lány

Pár napon belül világszerte milliók látták azt a táncolós videót, amiben felmondott egy amerikai lány. Marina Shifrin azt mondta a mashable.com-nak, hogy nem hitte volna, hogy ennyire népszerű lesz a videója, és szinte egyik napról a másikra teljesen megváltozik az élete.

hvg.hu hvg.hu






Íme, ezért menő munkahely a LinkedIn
 

Íme, ezért menő munkahely a LinkedIn

Az egyik legmenőbb munkahelynek tartják a LinkedIn-t a Szilcíium-völgyben, a vállalat ugyanis mindent megtesz azért, hogy a dolgozói elégedettek és elkötelezettek legyenek - olvasható a Business Insider összeállításában.

hvg.hu hvg.hu