Felszállás után kigyulladt egy Boeing hajtóműve - videó
Beszámolók alapján többen csak a landolás után értesültek az incidensről.
Beszámolók alapján többen csak a landolás után értesültek az incidensről.
Kína már 14 repülőterén telepítette az úgynevezett pillecukor-betont, ami akár egy 100 tonnás, kényszerleszállást végrehajtó repülőgépet is képes lelassítani.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.
A gépnek Varsóban kellett megszakítania az útját.
Fékszárny hiba miatt több próbálkozás után tudott csak landolni a gép.
A személyzet még a levegőben megfékezte a tüzet.
A gép Lyonba tartott 143 emberrel a fedélzeten, sérülés nem történt.
A Berlinből Milánóba tartó repülő pilótája kényszerleszállást hajtott végre.
A kapitány kiment mosdóba, a másodpilóta pedig elvesztette eszméletét, így a több mint 200 utast szállító járat perceken keresztül irányítás nélkül maradt.
A férfi a kígyóktól, a többi utas tőle kezdett el félni.
Hajtóműhiba miatt kellett letenni a gépet soron kívül, az utasok az Air France szerint nem voltak veszélyben.
A repülőgép pilótája öt perccel a felszállás után csapódott a buszba, miközben a pilóta kényszerleszállást próbált meg végrehajtani.
A Jeju Air Boeingjén a fedélzeti adatrögzítő és a pilótafülke hangrögzítője is leállt, egyelőre a hatóságok sem értik, hogy miért.
A személyzet egy tagját helikopteren vitték kórházba.
Kalocsán maradt a leszálláshoz szükséges futómű, ezért a levegőben kellett eldöntenie a pilótának, hogy mitévő legyen.
Orosháza magasságában fordult vissza a repülőgép, végül Ferihegyen ért földet.
Hiába próbálták újraéleszteni az 59 éves férfit.
Felszolgált ételből szökött ki a potyautas rágcsáló.
A gép Romániából indult, de füstöt észleltek az utastérben, a személyzet tagjai pedig rosszul lettek, ezért hajnalban megszakította útját és leszállt Budapesten. A gépet és a személyzetet lecserélték, majd a járat folytatta útját Londonba. A WizzAir elnézést kért.