#prémiummárkák

Csak nevében deluxe a Lidl prémiumterméke?
 

Csak nevében deluxe a Lidl prémiumterméke?

Húsvét előtt heves Deluxe-kampányba kezdett a Lidl. A német piacon pedig több diszkontáruház használ prémiumtermékeket, melyek az ünnepek táján a legkelendőbbek. Most két német önjelölt minőségellenőr utánajárt, és szerintük ezek a szépen csomagolt áruk semmivel sem jobbak, mint az olcsóbb termékek.

hvg.hu hvg.hu

A Danone elismeri, joghurtjainak nincsenek egészségi előnyei
 

A Danone elismeri, joghurtjainak nincsenek egészségi előnyei

Megváltoztatja Activia és Actimel márkájú joghurtjainak reklámját a francia Danone élelmiszeróriás, miután sikertelenül próbálta elismertetni, hogy fogyasztásuk egészségügyi előnyökkel jár. A Danone Kft. viszont azt állítja: teljesen biztosak az Actimel és az Activia tudományos hátterében, a "fogyasztók milliói világszerte tudják bizonyítani az egészségre ható jótékony hatásokat".

MTI MTI