Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#s-budget

Vállalkozás

Egyre jobban mennek a saját márkás termékek

Kereskedelmi márkás élelmiszerekre mintegy 165 milliárd forintot költöttek a magyar fogyasztók az idei első félévben. Értékben a kereskedelmi márkák piaci részesedése élelmiszernél 24-ről 25 százalékra nőtt, háztartási vegyiárunál pedig 17-ről 18-ra. Élelmiszernél diszkontban és hipermarketben nőtt a saját márkák piaci részesedése, szupermarketben és hazai láncban csökkent.

A sóbánya beomlásától tartva tíz családot kilakoltatnak Parajdon

A sóbánya beomlásától tartva tíz családot kilakoltatnak Parajdon

Újabb 10 milliárdos osztalékot fizetett a Nemzeti Dohányboltokat ellátó cég

Újabb 10 milliárdos osztalékot fizetett a Nemzeti Dohányboltokat ellátó cég

Mészáros Lőrinc menni München: kétmilliárdos helikopterrel a 22 milliárdos magángépig, majd érkezés a BL-döntőre

Mészáros Lőrinc menni München: kétmilliárdos helikopterrel a 22 milliárdos magángépig, majd érkezés a BL-döntőre

Se greenwashing, se greenhushing: tilos mellébeszélni, amikor egy cég meghatározza ESG-céljait

Se greenwashing, se greenhushing: tilos mellébeszélni, amikor egy cég meghatározza ESG-céljait

Garancsiból épp akkor tört ki az egyforintos nagyvonalúság, amikor elfogy a pénz Fehérváron

Garancsiból épp akkor tört ki az egyforintos nagyvonalúság, amikor elfogy a pénz Fehérváron

A Moody’s 1-est jósol idénre a magyar gazdaságnak

A Moody’s 1-est jósol idénre a magyar gazdaságnak

Imádni fogja: GIF-funkciót kap a Windows

Imádni fogja: GIF-funkciót kap a Windows

Karácsony: Ha borul az asztal, minden is előfordulhat, és ha kell, „harcba hívja” a budapestieket

Karácsony: Ha borul az asztal, minden is előfordulhat, és ha kell, „harcba hívja” a budapestieket

Izgalmas meccsen harcolta ki a döntőbe jutást a Győr a kézilabda BL-ben

Izgalmas meccsen harcolta ki a döntőbe jutást a Győr a kézilabda BL-ben

A címlapról ajánljuk