#szupermarket

Mennyi magyar terméket veszünk?
 

Mennyi magyar terméket veszünk?

Egyre több forrásból halljuk, hogy bevásárláskor keressük a magyar termékeket. Persze, sokaknak nincs választásuk, azt veszik le a szupermarketek polcairól, amit a legkedvezőbb áron kínálnak, s ez többnyire import termék.

hvg.hu hvg.hu

A Spar új szupermarketet nyit
 

A Spar új szupermarketet nyit

Zöldmezős beruházás keretében új Spar üzlet nyílik a Jász-Nagykun-Szolnok megyei Martfűn. A szupermarket kategóriájú áruház 28 új munkahelyet teremt a településen.

MTI MTI


Az unió megvizsgálja a szupermarketek tejár-politikáját
 

Az unió megvizsgálja a szupermarketek tejár-politikáját

Az Európai Bizottság tüzetesen meg fogja vizsgálni a szupermarketek tejár-politikáját - jelentett ki a bizottság mezőgazdasági ügyekben illetékes tagja, Mariann Fischer Boel a szakminiszterek hétfői tanácskozása után. A tejtermelő ágazat kilátástalan helyzete miatt demonstrációt tartottak a gazdák az Európai Unió Háza előtt hétfőn Budapesten.

MTI MTI

A hiper- és szupermarketek agyonnyomják a kisboltokat
 

A hiper- és szupermarketek agyonnyomják a kisboltokat

Miközben a hagyományos élelmiszerboltok száma csökkent tavaly, a nagyáruház láncoké átlagosan 10 százalékkal 1116-ra bővült, és az idén eddig további 32 hiper-, szupermarketet és diszkontot, valamint 18 drogériát nyitottak Magyarországon – közölte a Nielsen piackutató cég.

MTI MTI

TVE: közepes, de így is a legetikusabb a Reál és a G'Roby
 

TVE: közepes, de így is a legetikusabb a Reál és a G'Roby

A Reál és a G'Roby a legetikusabb magyar márkák a környezetvédelmi és társadalmi teljesítmény, valamint az állatjóléti szempontok tekintetében. A Csemege-Match, a Lidl, a Penny Market, a Spar és a Tesco az utóbbi években több tucat esetben sértették meg a törvényeket - közölte a Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) hétfőn.

MTI/hvg.hu MTI/hvg.hu

Még nem győzték le a hipermarketek a kisebb üzleteket
 

Még nem győzték le a hipermarketek a kisebb üzleteket

Továbbra is kiemelkedő szerepet töltenek be a kisebb üzletek a hazai élelmiszerek kereskedelmében: a GfK közvélemény-kutatásában 2004 óta most először említették a vásárlók nagyobb arányban a kisebb önkiszolgáló üzleteket a hipermarketekkel szemben olyan vásárlási helyszínként, ahol a legtöbb pénzt költik élelmiszerekre.

MTI MTI