Lázár János: Budapest hagyjon levegőt az országnak
A fideszes képviselő szerint a főváros feléli a bevételeit, így nem jut pénze fejlesztésre.
A fideszes képviselő szerint a főváros feléli a bevételeit, így nem jut pénze fejlesztésre.
A fideszes politikus tram-trainről szóló fogadóóráján az oltásellenesség is szóba került.
Április 15-től már fizetni kell az utazásért, a két város között a menetjegy 465 forintba kerül majd.
A próbafutásokon derült csak ki, hogy nem lesz elég a szegedi villamosokat ellátó áramfejlesztő az új járművek magasabb energiaigényéhez.
A prototípus szerelvény kerekei a hírek szerint „ellaposodtak”.
Ha gazdaságilag sikeres lesz a csongrádi tram-train projekt, akkor a képviselő szerint az mintául szolgálhat az elővárosi kötöttpályás közlekedés fejlesztéséhez Budapest környékén
A Tornyai János Múzeum régészei páratlan tárgyakat találtak a tervezett tram-train nyomvonalán végzett feltárás során.
A politikus három évvel ezelőtt még felháborodott a járművek sajtóban megszellőztetett drágulásán.
Mészáros Lőrinc lányának férje 3 milliárd forintból szerelőcsarnokot építhet, a szegedi üzemben a tram-train szerelvényeit tartják majd karban. A milliárdos rokona három évvel ezelőtt alapított vasútépítő céget, három év alatt több ezerszeresére nőtt a vállalat árbevétele.
Tíz nap múlva a vasúti pályán is elkezdődik a hódmezővásárhelyi tram-train miatti építkezés.
Pár hónappal ezelőtt még az sem volt biztos, hogy megépül Lázár városát és Szegedet összekötő tram-train, de azóta már a kivitelezésire kiírt közbeszerzésre is eredményt hirdettek. A nyerő, a Swietelsky Kft. lett, Mészáros Lőrinc cége csak alvállalkozóként rúghat labdába.
Püspökladánynál és Kelenföldön felszedett síneket építenek be az egyébként a tervezettnél drágábban készülő traim-train sínpályájába. Ezt állítja egy mátészalkai civil csoport a NIF Zrt.-től kikért adatigénylésre kapott válaszra hivatkozva. Mészáros Lőrinc cége újítja fel a hajdúsági vonalat, itt új síneket kapnak.