Hőség a buszokon: merev szabályok és meghibásodott berendezések

A fővárosi buszokon sokszor rettentő meleg van, amit a merev szabályozás, az elromlott légkondicionálók és a sofőrok ellenállása egyaránt nem segít csökkenteni.

  • hvg.hu hvg.hu
Hőség a buszokon: merev szabályok és meghibásodott berendezések

A Közlekedő Tömeg Facebook-oldalán közzétett fotót, amely az egyik fővárosi buszon 33 fokot mért, mi is közreadtuk, az RTL Klub Híradója pedig jobban megvizsgálta a problémát. A szakszervezet arról beszél, naponta változik, hány busz indul meghibásodott légkondicionálóval és hányon romlik el nap közben a berendezés. A BKK ígéri megjavítják az elromlott légkondicionálókat, de a sofőröket is rá kéne venni, hogy bekapcsolják azokat. 24 fok felett kell elvileg bekapcsolni őket de ez csalóka, mert mire a kinti hőmérséklet eléri ezt, a buszok sokszor már órák óta a napon állnak, és bent több fokkal is melegebb lehet, mint kint.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.