Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Kiverte a biztosítékot, hogy az új reklámjukban egy ázsiai modell pálcikával próbál meg olasz ételt enni.
A Dolce & Gabbana legújabb reklámjában egy kínai modell – a márka ruhájában természetesen – nevetgélve próbál meg evőpálcikával enni olyan tipikus olasz ételekből, mint a pizza, a cannoli és a spagetti. A reklám a divatcég új, DG Loves China című kampányának a része, a közösségi oldalakon azonban össztűz alá vették.
Volt, aki sértőnek nevezte, mert hamis sztereotípiákkal próbálja megszólítani a célcsoportot – a kínai vevőket –, hiszen azzal űz gúnyt az emberekből, hogy nem képesek vagy nem tudják hogyan kell enni a külföldi konyhák ételeit.
A kisfilm megjelenése óta nagyon sokan fejezték ki a csalódásukat a márkában. Nevetségesen sértőnek nevezték a reklámot, amely új szintre helyezi a tudatlanságot. Mások bojkottal fenyegették meg a Dolce & Gabbanát, ha nem kér bocsánatot.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.