szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nálunk botrányt okozott, Londonban elismerést hozott.

Az év marketingkampánya kategóriában a zsűri különdíját nyerte el a Coca-Cola "Equal Love" című kampánya az European Diversity Awardson – adta hírül a Kreatív. A plakátokon azonos nemű párok voltak láthatók a "Love is Love" szlogen mellett.

A kampány Magyarországon komoly botrányt okozott. Boldog István fideszes képviselő bojkottot hirdetett, a Mi Hazánk nevű szélsőjobboldali párt aktivistái pedig blokádot szerveztek a cég telephelyéhez. A Coca-Colát meg is bírságolta a kormányhivatal, mert szerintük a hirdetések valamit csinálnak a gyerekek fejlődésével. Megszólalt a Hit Gyülekezete is. A tiltakozások után a vállalat visszavonta a kampányát (bár ők azt mondták, eleve így tervezték).

Az European Diversity Awards az esélyegyenlőségért és a sokszínűségért kiálló kezdeményezéseket ismeri el. A díjakat Londonban adták át.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!