szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nálunk botrányt okozott, Londonban elismerést hozott.

Az év marketingkampánya kategóriában a zsűri különdíját nyerte el a Coca-Cola "Equal Love" című kampánya az European Diversity Awardson – adta hírül a Kreatív. A plakátokon azonos nemű párok voltak láthatók a "Love is Love" szlogen mellett.

A kampány Magyarországon komoly botrányt okozott. Boldog István fideszes képviselő bojkottot hirdetett, a Mi Hazánk nevű szélsőjobboldali párt aktivistái pedig blokádot szerveztek a cég telephelyéhez. A Coca-Colát meg is bírságolta a kormányhivatal, mert szerintük a hirdetések valamit csinálnak a gyerekek fejlődésével. Megszólalt a Hit Gyülekezete is. A tiltakozások után a vállalat visszavonta a kampányát (bár ők azt mondták, eleve így tervezték).

Az European Diversity Awards az esélyegyenlőségért és a sokszínűségért kiálló kezdeményezéseket ismeri el. A díjakat Londonban adták át.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Már a sportigazgató mondja: Szoboszlai rövidesen távozhat Salzburgból

Már a sportigazgató mondja: Szoboszlai rövidesen távozhat Salzburgból

91 újabb áldozata van a koronavírusnak, közel háromezerrel nőtt az aktív esetszám

91 újabb áldozata van a koronavírusnak, közel háromezerrel nőtt az aktív esetszám

Most már egyhuzamban 24 órán át is lehet videotelefonálni a Teams-szel

Most már egyhuzamban 24 órán át is lehet videotelefonálni a Teams-szel