szerző:
T.S.
Tetszett a cikk?

"Szinte szórakozásból kezdtem öt testépítővel együtt, és ma már azon gondolkodom, hogy külföldön is kipróbálom a macsó-showt" - nyilatkozta a minap Masaui Sugiura étteremtulajdonos, aki előbb a koronavírus miatt majdnem tönkrement, mostanra viszont igencsak felpörgött a vállalkozása.

Az Andzsó városában található Imazushi étterem tulajdonos-séfjének jól menő, harmadik generációs vendéglátóhelye a veszélyhelyzetben – mint annyi más – hetek alatt padlóra került. Korábbi negyedéves 100 millió jenes (280 millió forint) forgalma áprilistól június végéig a tizedére esett vissza, ötven munkatársából mindössze négyet sikerült megtartania.

A segítség a konditeremből érkezett. A most 41 éves Masanori Sugiura 20 éves kora óta aktívan foglalkozik testépítéssel – éppen az idén februárban szerezte meg a testépítő világbajnokságon a harmadik helyet –, de sohasem gondolt arra, hogy családi vállalkozását egyszer majd ezzel sikerül fenntartania, történt ugyanis, hogy néhány edzőtermi barátja beszállt a sushi házhoz szállításába, és ennek következtében hirtelen fellendült a forgalom.

A Delivery Macho (Macsószállító) névre keresztelt ételfutárok, ahogy átadják a rendelést, mindjárt egy kis rögtönzött bemutatót is tartanak: lekapva izmos felsőtestüket fedő pólójukat, ingüket, biztonságos távolságból néhány pózt is bemutatnak a megrendelőknek, akik fotót is készíthetnek róluk.

A szusi-show annyira népszerű lett, hogy az Imazushi étterem forgalma ugrásszerűen növekedni kezdett, csak ebből a szolgáltatásból havi másfélmillió jenes bevételre tett szert.

Facebook

Sugiura, mint nyilatkozta, már nemzetközi léptékben gondolkodik. Addig is, amíg porondra lép, Tokióban keres kigyúrt futárokat, mivel újabban rengeteg megrendelő jelentkezett a nagyjából 50 kilométerre fekvő japán fővárosból.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!