Igaz történet alapján készült a Super Bowl legmeghatóbb reklámja

A kisfilm a kitartást és az erőt állította a középpontba a 13 éves Jessica Long történetén keresztül.

  • hvg.hu hvg.hu
Igaz történet alapján készült a Super Bowl legmeghatóbb reklámja

Rengeteg dicséretet bezsebelt a Toyota Super Bowl-reklámja, amelyet az amerikai olimpiai csapat támogatójaként jegyzett az autógyár.

A kisfilm a 13 éves paralimpiai aranyérmes Jessica Lang történetét mutatja be. Long árva volt, mielőtt az amerikai szülei örökbefogadták volna. A reklámban halljuk, ahogy az ügynökség felhívja a szülővé válni akaró házaspárt, hogy találtak ugyan egy babát számukra, de a Szibériában született kislány egy ritka rendellenességgel jött világra, ami azt is jelenti, hogy amputálni kell a lábait.

„Tudom, hogy nehéz ezt hallani. Az élete nem lesz könnyű” – mondja a telefonban a nő. Mire azt a választ kapta: „Lehet, hogy nem lesz könnyű, de csodálatos lesz. Alig várom, hogy találkozzunk”.

A történet vége – legalábbis eddig – a vízben úszó, boldog Jessica Long, aki 2014-ben alig 12 évesen debütált a paralimpián, 2016-ban pedig 23 éremmel ment haza Rióból.

Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:

Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Egy Orbán-kormány nem érne meg négy évet sem Franciaországban

Jehan Paumero húszas évei elején, bordeaux-i bölcsészként jött Magyarországra 2003-ban, miután elfogadta egy pécsi gimnázium állásajánlatát. Előtte csak a Sziget miatt járt itt, de megígérte magának, hogy még visszatér – egy helyett végül több mint húsz évet maradt. Hogyan látja egy köztünk élő francia a magyarokat? Miért érzi itt szabadabbnak magát, mint otthon, és mi az, ami miatt közelebb érzi magához a magyar társadalmat? Mit gondolnak a franciák Magyarországról, és mit válaszol, ha nekiszegezik a kérdést, hogy milyen diktatúrában élni?