szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A koronavírus-járvány alatt megnőtt a sorozat népszerűsége Amerikában.

Az amerikai szülők szerint a híres Peppa malac rajzfilm megváltoztatja az amerikai gyerekek beszédmódját – közölte az Independent.

A koronavírus-járvány idején megnőtt a mesefilm népszerűsége a gyerekek körében az Egyesült Államokban, a kicsik pedig egyre inkább kezdték átvenni a rajzfilmben használt brit kifejezéseket. Az emberek pedig szeretik ezt.

Az egyik szülő a TikTokon tett közzé egy videót, amelyben a 3 éves lánya idéz a sorozatból brit akcentussal. A felvétel virális lett, több mint 10 millióan látták már eddig.

"A fiatalok barátjukként tekintenek Peppára, ezért csodálják, és megpróbálják utánozni. Ez a hízelgés legőszintébb formája – mondta a Peppa Pig Entertainment One Ltd. tulajdonosa.

A járvány alatt egyébként az Amazon Prime Video ingyen adta az epizódokat, ami nagyban hozzájárult a sorozat népszerűségéhez. A Peppa malac az utóbbi egy évben a második legnézettebb rajzfilm volt a Spongyabob után.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!