szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A nő a panasz után már nem akart segítséget, de később újra felhívta a mentésirányítást, hogy közölje, az OMSZ kollégája "egy balf*sz".

Meghökkentő panaszt voltak kénytelenek kivizsgálni az egyik mentésirányításon a két ünnep között – írja az Országos Mentőszolgálat a Facebookon.

Az “ügy” azzal kezdődött, hogy öt napja tartó csuklófájdalmai miatt a mentők segítségét kérte egy harminc év körüli nő az esti órákban. A segélykéréstől számított 18 perc múlva a bejelentő azonban ismét telefonált, ezúttal már azért, hogy

panasz tegyen, amiért még nem érkeztek meg hozzá a mentők.

Az OMSZ bejegyzésében azt írja, a hanganyagok tanulsága szerint is végig türelmes mentésirányító ugyan hosszasan próbálta elmagyarázni, hogy éppen magasabb prioritású eseteknél nyújtanak segítséget az életmentők, a nő nem volt hajlandó elfogadni, hogy a többnapos csuklófájdalom miatt nem riaszthatnak azonnal hozzá rohamkocsit. A nő hallhatóan felháborodott ezen, és miután megtette a panaszt, már nem is kérte a mentők segítségét. A történet azonban itt még nem ért véget.

A bejelentő pár óra múlva ismét telefonált, és közölte a mentésirányítóval, hogy "a maga balf*** kollégája miatt most elém kerülnek azok, akiket mentővel hoznak a sürgősségire".

A vizsgálat eredményéről – amely szerint a mentésirányító nem hibázott – az Országos Mentőszolgálat ma hivatalosan is tájékoztatta a panaszost.

Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket:


HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!