Biztonsági emberek vették át az irányítást több napra az egyik dunaújvárosi erőműben
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Túl nagy a távolság a peron és a metró között a 3-as vonal állomásait tesztelő kerekesszékesek szerint.
Még nem teljes az M3-as metró felújítása – sőt, jelenleg a déli szakaszon csak pótlóbuszokkal lehet járni – azonban az Önállóan lakni – közösségben élni csoport tagjai már tesztelték az elkészült állomásokat.
A Józsefvárosi Újság beszámolója szerint az aktivisták meggyőzőnek érzik az állomások újításait, de igazán csak a vonal teljes elkészülte után fogják tudni megmondani, hogy valóban bejárható-e a vonal kerekesszékkel is.
A csoport beszámolója szerint először az M3-as vonalának északi szakaszát tesztelték, ezt követően mentek a déli végére, hogy megnézzék a Kőbánya-Kispest körüli állomásokat. A lapnak azt mondták, alapjában pozitív, de vegyes tapasztalatokat szereztek.
A kerekesszékesek szerint túl széles a metrókocsik és a peron közti távolság, túl nagy a szintkülönbség, ezen pedig nem elektromos székkel átmenni szerintük komoly kihívás. A metrón belül viszont kényelmesen tudtak közlekedni.
Kipróbálták a Kálvin tér, a Corvin negyed és a Semmelweis Klinikák állomások ferdepályás liftjeit is, amikről azt írták, mivel a lift üveggel van körülvéve, egyik csoporttagjuk úgy érezte magát, „mint akit egy vitrinbe kiállítottak”.
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Az amerikai elnök a bűnözőknek is hadat üzent, miután egy kormányzati alkalmazottat támadás ért.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.
Bosszút esküdött a nyomozó ellen, aki börtönbe juttatta.