szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Boga nevű kollekció limitált számú ruhadarabbal mutatkozott be néhány napja.

Saját ruhamárkával jelentkezett az ország egyik legnépszerűbb zenésze, Dzsúdló, azaz Juhász Márton, de a jelek szerint az induló kollekció minden egyes darabját el is kapkodták.

A Boga nevű márka néhány napja, március 12-én debütált egy eseményen, limitált számú ruhadarabbal. Az érdeklődést jól mutatja, hogy már egy héttel előtte elkelt minden, amire előrendelést lehetett leadni, de emellett persze a helyszínen is lehetett vásárolni pólókat, hoodie-kat és dzsekiket.

Ahogy a Forbes korábbi cikkéből kiderül, a Bogát streetwear márkaként pozicionálják. A koncepció szerint a ruhák olyan high-end divatcikkek lennének, amik a „nemzetközi minőség mellett inspirálódnak a magyar kultúrából és reflektálnak a magyar emberek mindennapjaira”. Ahogy Dzsúdló megfogalmazta:

A matyó hímzésnél azért szerettünk volna mélyebbre menni.

A zenész feltörekvő magyar tervezőkkel dolgozott együtt a darabokon, és borsod-abaúj-zempléni varrónőket foglalkoztatott a termékek készítése során.

Az első, limitált csomagban a pólókat 20 ezer, a hoodie-kat 36 ezer, a kabátokat 170 ezer forintért adták, és valószínűleg mind el is fogytak, legalábbis nincs nyomuk se a Boga honlapján, se a közösségi médiában, se semmilyen webshopban. Dzsúdló egyébként a saját felületein nem is igen promózta a kollekciót, amire láthatóan nem merchandise termékként tekint.

Dzsúdló: „Aki politikáról akar nyilatkozni, tegye viccesen és okosan, vagy könyörgöm, sehogy”

Dzsúdló arról is beszélt, nagyon izgalmas a mai magyar popzene, de hiányzik egy női előadó, aki legalább a Budapest Parkot megtöltené.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!