Dzsúdló 170 ezres kabátokkal indított új ruhamárkát, és már mindent el is kapkodhattak
A Boga nevű kollekció limitált számú ruhadarabbal mutatkozott be néhány napja.
hvg.hu
Saját ruhamárkával jelentkezett az ország egyik legnépszerűbb zenésze, Dzsúdló, azaz Juhász Márton, de a jelek szerint az induló kollekció minden egyes darabját el is kapkodták.
A Boga nevű márka néhány napja, március 12-én debütált egy eseményen, limitált számú ruhadarabbal. Az érdeklődést jól mutatja, hogy már egy héttel előtte elkelt minden, amire előrendelést lehetett leadni, de emellett persze a helyszínen is lehetett vásárolni pólókat, hoodie-kat és dzsekiket.
Ahogy a Forbes korábbi cikkéből kiderül, a Bogát streetwear márkaként pozicionálják. A koncepció szerint a ruhák olyan high-end divatcikkek lennének, amik a „nemzetközi minőség mellett inspirálódnak a magyar kultúrából és reflektálnak a magyar emberek mindennapjaira”. Ahogy Dzsúdló megfogalmazta:
A matyó hímzésnél azért szerettünk volna mélyebbre menni.
A zenész feltörekvő magyar tervezőkkel dolgozott együtt a darabokon, és borsod-abaúj-zempléni varrónőket foglalkoztatott a termékek készítése során.
Az első, limitált csomagban a pólókat 20 ezer, a hoodie-kat 36 ezer, a kabátokat 170 ezer forintért adták, és valószínűleg mind el is fogytak, legalábbis nincs nyomuk se a Boga honlapján, se a közösségi médiában, se semmilyen webshopban. Dzsúdló egyébként a saját felületein nem is igen promózta a kollekciót, amire láthatóan nem merchandise termékként tekint.
Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.