szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Több mint 1,1 millióan követik a TikTokon az egyik legnépszerűbb hazai influenszert.

Strenner Antallal, vagyis WhisperTonnal készített interjút a Best, a beszélgetést a Blikk szemlézte.

Szóba került a coming outja is, amelyről azt mondta:

Nem volt kényszer, de folyamatosan felmerült a téma, és gondoltam, akkor tegyük ezt tisztába. Bár már akkor sem értettem, az, hogy meleg vagyok, miért téma. Ami fontos volt, hogy sok LMBTQ vagy más kisebbséghez tartozónak adtam ezzel erőt és a tudatot, hogy ugyanolyan emberek vagyunk, mint bárki más

– mondta el a Bestnek az influenszer.

Azt is elmesélte, a szülei hogyan fogadták a hírt: „Emlékszem, egy randiélményről meséltem anyukámnak, erre ő megkérdezte, hogy a randi fiúval vagy lánnyal volt-e, én pedig mondtam, hogy fiúval. Mire ő: szuper, kincsem, számomra csak az fontos, hogy boldog legyél.”

Az influenszerek több milliárd forintot mozgatnak meg, de a hirdetéseik még mindig problémásak

Burkolt reklámozásért hat nagyágyút vizsgál a Gazdasági Versenyhivatal. Az egyiküket közpénzen nyaraltatja egy állami cég, majd mindent töröl az Insta-fiókjáról. Mi folyik a magyar influenszereknél?

Nyitóképünkön: WhisperTon, Dancsó Péter, Fördős Zé influenszerek.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!