A TV2-n futó sorozat gyártási költségvetéséből „mindössze” 2 milliárd forint a nem állami forrás.
A hétvégén sugárzott részeket több mint egymillióan látták a TV2 Média Csoport csatornáin. A Hunyadi Jánost és korát bemutató sorozat a teljes lakosság körében szombat este 21,8 illetve 23,4 % közönségarányt (SHR) ért el. A 10 részes történelmi sorozat további epizódjai szombat esténként láthatók először a TV2-n, a rendezői változatot pedig hétről hétre a Super TV2-n lehet megnézni.
A Hunyadi-sorozat eddig epizódjai saját idősávjukban nagy előnnyel voltak a legnézettebb műsorok a teljes magyar tévés piacot vizsgálva. A március 15-én adásba került 4. és 5. epizód 941 ezres és 934 ezres átlag nézőszámot ért el a teljes lakosság körében.
A 18-59 éves korosztályban mindent legyőzött a Hunyadi az év eddig eltelt időszakában: a szombat este 19:53 órakor kezdődő, negyedik epizód 492 ezres átlag nézőszámot (AMR) ért el a 18-59 éves nézők körében, ezzel 2025 eddigi legnézettebb műsora a teljes magyar tévés piacon. Az éves toplista második és harmadik helyén a Hunyadi sorozat további epizódjai állnak: 2. hely: március 15. 20:59 (ötödik epizód, 491 ezres átlag nézőszám), 3. hely: március 8. 21:00 (második epizód, 418 ezres átlag nézőszám).
Az első három epizód – szexmentesre vágott – ismétléséről nem közöltek adatokat, csak annyit, hogy „idősávjuk legnézettebb műsorai lettek mindkét kiemelt korcsoportban (A18-59 és A4+)”.
A SuperTV2-n futó rendezői változatok közül a 4. epizódot 129 ezren, az 5. epizódét 83 ezren nézték meg szombat este. A sorozat első öt részéről írt kritikánk itt olvasható:
Amióta a légitársaságok súlyos tízezreket számolnak fel a poggyászért, az nyer, aki megtanul praktikusan pakolni. Jobb előre felkészülni, hogy amikor tényleg odajutunk, pár perc alatt végezzünk vele, és a helyszűke se okozzon gondot. Íme tíz tipp egy veterán utazótól, hogy indulás előtt és után is flottul menjen minden.