Szoboszlai Dominik által dedikált ruhákra lehet licitálni a Telekom jótékonysági árverésén
A pénzt a Semmelweis Egyetem Gyermekgyógyászati Klinikájának ajánlják fel.
HVG
Négy ruhadarabból álló, Szoboszlai Dominik által dedikált kollekcióra lehet licitálni a Telekom szervezésében, a befolyt összeggel a Semmelweis Egyetem Gyermekgyógyászati Klinikáját támogatják – derül ki a vállalat közleményéből.
Ahogy Szabó Attila, a Semmelweis Egyetem Gyermekgyógyászati Klinikájának igazgatója, klinikai rektorhelyettese elmondta: Európa negyedik legrégebbi gyermekgyógyászati intézményeként és Magyarország egyik legnagyobb gyermekellátó központjaként számos súlyos és komplex betegséggel küzdő gyermek gyógyításával foglalkoznak nap mint nap, az aukció érdemben segíti a klinika működését.
A dedikált Szoboszlai-kollekció
Telekom
A kifejezetten erre az alkalomra készült Telekom × Szoboszlai kollekció darabjait az EM Sports (Szoboszlai menedzsmentje) június 12-i szezonzáró eseményén mutatták be. Az online aukció június 16-án, hétfőn indul, és június 23-áig tart, a bevétel teljes egészében a klinika Tűzoltó utcai részlegéhez kerül.
A kollekcióban szereplő póló, nadrág, pulóver és kabát dizájnját a sportoló tetoválásaiban megjelenő motívumok, szövegek, illetve a magyar labdarúgó-válogatottban viselt mezszáma után a 10-es szám inspirálta. A ruhadarabokat Zsigmond Dóra divattervező tervezte, az aukcióra mindegyikből egyetlen darab készült.
A dedikált Szoboszlai-kollekció
Telekom
„Nem ez az első alkalom, hogy egy jótékonysági licittel igyekszünk segíteni, nemrég például egy kisfiú gyógykezelésére gyűlt össze több millió forint ilyen módon. Nagyon örülök, hogy ismét megtaláltuk a segítségnyújtásnak ezt a kreatív, összefogásra épülő módját, amely reményeink szerint a legfőbb érintetteket, a gyógyulásra váró gyermekeket is inspirálja” – idézik a közleményben Szoboszlait.
Múlt héten írtuk meg, hogy a sztárfocista nemcsak a pályán, az üzleti életben is sikeres: 2023 novemberében alapított vállalkozása, az SZD10 Magyarország Kommunikációs Kft. 140 milliós profittal zárta az első évét.
A New York-i Közkönyvtár kiállítása bemutatja, hogyan vált egy nagyváros lapja nemzetközi tényezővé. A magazin egy évszázad alatt öt főszerkesztőt fogyasztott el, Adam Gopnik, a lap főmunkatársa néggyel is dolgozott.