Pénz hiányában bezárják a halmozottan sérült fiatalokat nevelő békéscsabai iskolát
Tizenhat család mindennapjai váltak ezzel bizonytalanná, akik csak augusztusban tudták meg, hogy iskolát kell váltaniuk.
Tizenhat család mindennapjai váltak ezzel bizonytalanná, akik csak augusztusban tudták meg, hogy iskolát kell váltaniuk.
Volt olyan műhely, ahol az elvárt óraszám két százaléka teljesült tavaly szeptemberben.
Lepusztult, használhatatlan épület, a gyerekek igényeire nem figyelő oktatás, a tanárokat lenéző szülők, finomfőzelék-szagú menza, inkompetens tankerületi emberek, a házmestertempójú működéstől eltérő módon gondolkodó pedagógusok és az átlagból kilógó diákok kivetése a rendszerből. Szimler Bálint filmje, a Fekete pont tükröt tart elénk a magyar közoktatásról. És megint gyomorgörcsünk lesz tőle.
A legnagyobb hiány a készségtantárgyakat érinti.
A NER sztárpapja jó kapcsolatot ápolt az igazgatóval.
A Wesley-iskola működési engedélyét augusztus végén vonta vissza a kormányhivatal.
Megvizsgálták annak a lehetőségét is, hogy a szabályozást az életkorra, osztályokra vagy tagozatokra tekintettel vezessék be, de nem találták hatékony megoldásnak.
Az egyenlet elrontott megoldása hamar körbejárt a közösségi médiában, Albin Kurti utólag korrigálta a tévedését.
A fenntartó szerint az idén indult fejlesztési programból jut majd pénz a bútorok cseréjére.
Az intézményt 2005 óta üzemeltette a Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség.
A dokumentum a parlamenti képviselők intézménylátogatására vonatkozó jogszabályokat és azok magyarázatát tartalmazza.
A budapesti oktatási intézmények kintlévőségei a Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség szerint nagyjából 150 millió forintot tesznek ki.
Ha sikerrel jár a teszt, januártól az összes francia iskolában betiltják a telefonokat.
Magyar azt írja, egyes intézményekben a hőmérséklet elérte a 39 fokot.
Ez az úgynevezett emlékezetpedagógiai program.
Magyar Péterről és az EP-választásról is tanulnak a középiskolás diákok Finnországban – osztotta meg Facebookon egy ott élő magyar szülő.
A Wesley-iskola köré szervezték az életüket, a munkát, a lakhatást azok a budapesti szülők, akiknek két autista gyermekük járt Iványi Gábor iskolájába. Majd hirtelen kihúzták alóluk a talajt, hat nappal a tanévkezdés előtt a kormány megszüntette az iskola működési engedélyét, és két napra rá a szegedi intézményekét is. Így rengeteg sajátos nevelési igényű gyerek maradt megfelelő ellátás nélkül.
A Schleswig-Holstein tartományban található Nortorfban két napra teljesen kitiltották az okoseszközöket, vagyis mindent otthon kellett hagyni. Tanároknak és diákoknak egyaránt. De vajon mi lett a kísérlet vége? A Deutsche Welle riportja.
Ahol egy osztályteremben 30-35 fok van, ott érdemi munkát végezni, akár tanítani, akár tanulni nagyjából lehetetlen. Maruzsa Zoltán államtitkárnak azonban van megoldási javaslata.