Tetszett a cikk?

A vasárnapi koncert költségeivel együtt 5-6 milliárd forintot is költhettek a T-Mobile névváltására, bár a cégvezetés továbbra sem árulja el, hogy a váltást finanszírozó T-Mobile International mennyit költött e feladatra.

Kevesebb mint egy hónap alatt - május 3-a és a június 5-i Sting koncertjével zárult T-Mobile Nap között - a Westel Mobil Távközlési Rt. nevet T-Mobile Magyarország Rt.-re váltó mobiltársaság közel 300 üzlete, WAP oldala, honlapja, több száz különböző szóróanyaga, hirdetései és szinte felsorolhatatlan számú egyéb megjelenése öltötte magára az új szín- és képi világot - idézte a Napi Gazdaság Winkler Jánost, a T-Mobile vezérigazgató-helyettesét. A lap szerint összesen 5-6 milliárd forintot költhetett a névváltásra a T-Mobile.



Winkler arról számolt be, hogy az említett néhány hét után a márka „nem segített” ismertsége (vagyis amikor a kérdezett csak a nevet hallja, minden támpont nélkül) 36 százalékos, míg a „segített, támogatott” ismertsége 76 százalék. A cég szlogenjének, a „Jobb veled a világ!”-nak az ismertsége pedig 52 százalékos. A T-Mobile a márkaváltáshoz kapcsolódóan szombattól egy olyan díjcsomagot vezet be, amely már valamennyi nyugat-európai ország T-Mobile-szolgáltatási palettáján megtalálható.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!