Tetszett a cikk?

A Coca-Cola 12 év után kiütötte a nyeregből a Pepsit: az idén az előbbi lesz a Sziget fesztivál harmadik legnagyobb támogatója a Pannon GSM és a Dreher után.

A piros-fehér kólacég lényegesen jobb ajánlattal rukkolt elő, mint a piros-kék konkurencia: Coca-Cola egész Európára kiterjedő, zenei fesztiválokra épülő promóciója keretében az idén immár csak Sziget néven futó egyhetes együttlét is bekerül a cég Soundwave nevű, több mint tíz európai rendezvényt felvonultató rendezvénysorozatába - írja a Napi Online.

A Sziget szervezői a portál szerint az idén a tavalyinál ötödével nagyobb, 1,8 milliárd forintos költségvetéssel számolnak és arra számítanak, hogy megdől a 2004-es, 369 ezres nézőrekord.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Kult

Hétfőtől jegyárusítás a Sziget fesztiválra

Miután az Illés zenekar tagjai úgy döntöttek, hogy – Szörényi Örssel pótolva az elhunyt Pásztory Zoltánt – megtartják fellépésüket, május 9-től elindul a jegyterjesztés a várva-várt koncertre.

Média

Az Edison tervezi a Sziget Fesztivál kampányát

A Sziget Fesztivál kommunikációs kampányának kreatív anyagait 2005-ben is az Edison Network tervezi és készíti el, az idei megbízást meghívásos tenderen nyerte el az ügynökség - írja a BTL.hu.