Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Coca-Cola 12 év után kiütötte a nyeregből a Pepsit: az idén az előbbi lesz a Sziget fesztivál harmadik legnagyobb támogatója a Pannon GSM és a Dreher után.
A piros-fehér kólacég lényegesen jobb ajánlattal rukkolt elő, mint a piros-kék konkurencia: Coca-Cola egész Európára kiterjedő, zenei fesztiválokra épülő promóciója keretében az idén immár csak Sziget néven futó egyhetes együttlét is bekerül a cég Soundwave nevű, több mint tíz európai rendezvényt felvonultató rendezvénysorozatába - írja a Napi Online.
A Sziget szervezői a portál szerint az idén a tavalyinál ötödével nagyobb, 1,8 milliárd forintos költségvetéssel számolnak és arra számítanak, hogy megdől a 2004-es, 369 ezres nézőrekord.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Bozó Szabolcsot a bátyja beszélte rá, hogy tegye fel a képeit az Instagramra – és megtörtént a csoda. A 33 éves amatőr alkotó ma befutott művész, olyanok veszik a képeit, akiket korábban, csaposként, legfeljebb kiszolgálhatott volna.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.