Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ha az ember választ keres arra, miért van bajban az amerikai autógyártás, elég egy pillantást vetnie azokra a kocsikra, amelyekkel a Detroit megmentésével megbízott felsővezetők munkába járnak: nagy többségük japán márkát vezet - írta a The Washington Post szemleírója.
Acurával, Mazdával és Toyotával érkeznek a Fehér Házhoz és a minisztériumokba annak a munkacsoportnak a tagjai, amelyet Barack Obama elnök megbízott a Detroiti Hármak megmentésével. A három legnagyobb amerikai autógyár, a Ford, a General Motors és a Chrysler közül az utóbbi kettő a csőd szélén tántorog, és ha a jelenlegi recesszió elhúzódik, a Ford helyzete is bizonytalanná válhat.
Obama Detroit-munkacsoportjának egyik társelnöke Timothy Geithner pénzügyminiszter, aki - bár nagyapja a Fordnál dolgozott - egy 2008-as Acura TSX-szel közlekedik. A másik társelnök, Lawrence Summers, a nemzetgazdasági tanács igazgatója egy 1995-ös Mazda Protege tulajdonosa - derült ki a Detroit News vizsgálatából.
A Fehér Ház költségvetési hivatalának igazgatója, a magyar származású Peter Orszag egy 2008-as Hondával és egy 2004-es Volvóval jár; a környezetvédelmi ügynökséget vezető Lisa Jackson pedig egy környezetbarát Toyota Prius hibridet vezet.
Carol Browner, Obama elnök klímavédelmi tanácsadója egyáltalán nem szennyezi kocsival a környezetet, ugyanis nincs neki, mint ahogy Steven Chu energiaügyi miniszternek sincs autója.
Ami a Detroit-munkacsoport vezető tanácsadóit illeti, Austan Goolsbee, a Fehér Ház gazdasági felépülési tanácsadó csapatának kabinetfőnöke egy 2004-es Toyota Highlander volánja mögött ül. Joan DeBoer, a közlekedési miniszter kabinetfőnöke egy 2008-as Lexus, Heather Zichal, a Fehér Ház klímaváltozási irodájának igazgatóhelyettese pedig egy Volvo tulajdonosa.
Lisa Heinzerling, a környezetvédelmi ügynökség főtanácsadója egy 1998-as Subaruval közlekedik. Diana Farrellnek, a nemzetgazdasági tanács igazgatóhelyettesének nincs kocsija, férje viszont egy 1985-ös Peugeot-val jár. Jared Bernstein, Joe Biden alelnök vezető közgazdásza egy 2005-ös Honda Odyssey kisbusz tulajdonosa. Bidennek egyébként van egy 1967-es Chevrolet Corvette sportkocsija - apjától kapta nászajándékba -, de vonattal jár munkába.
A The Washington Post szemleírója azzal a címmel számolt be a Detroit News adatsoráról: Acura-, Mazda- és Toyota-sofőröket bíztak meg Detroit megmentésével.
Cody Lusk, az Amerikai Nemzetközi Autókereskedők Szövetségének elnöke úgy reagált: nincs előírva a kormányban dolgozók számára, hogy amerikai autót vezessenek. Mellesleg megjegyezte: az Egyesült Államokban évente értékesített külföldi márkájú autók több mint felét Észak-Amerikában gyártják.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.