Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az osztrák fiatalok egyre takarékosabbak, kevesebbet költenek szórakozásra, alkoholra és cigarettára, igaz, a zsebpénzük is megcsappant. A tfactory osztrák közvélemény-kutató a felmérésének ezt az eredményét a gazdasági válsággal indokolta pénteken.
A fiatalok, ha egyáltalán költenek, akkor inkább az individualista életstílust leginkább megtestesítő, manapság divatos dolgokra adnak ki pénzt: ruhákra, kiegészítőkre, kozmetikumokra, piercingre, tetoválásra. Érdekesség, hogy a lista végén szerepelnek a sportra fordított kiadások.
A felmérés szerint az osztrák fiataloknak havonta átlagosan 150-200 euró zsebpénzük van. Természetesen a tizenéveseknek ennél jóval kevesebb, a 20-29 év közötti generáció viszont már legalább 300 eurót tud magára költeni. A felmérés szerint ez a réteg egy évvel korábban még 50 euróval többet tudott havonta "elszórni". A felmérésben ezer fiatal vett részt több korosztályból.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, hogy szerintük mit szimbolizál az uradalom.