Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Elvesztette az Anheuser Busch amerikai sörfőzde az Európai Bíróság előtt azt a védjegypert, amelyben a "Budweiser" márkanév használati jogát igényelte magának Európában.
Budweiser-reklám. A lányok Amerikában maradnak © photobucket.com |
A jogvita egyik leágazása a malátatartalmú alkoholmentes italokkal volt kapcsolatos. Az Európai Bíróság végül ebben sem adott igazat az Anheuser Buschnak, mondván: ha az amerikai cég megkapná a védjegyhasználati engedélyt, akkor a német és az osztrák fogyasztók e termékek esetében azt gondolhatnák, hogy a Budweiser védjeggyel értékesített alkoholmentes italok ugyanazon forrásból származnak, mint a Budweiser védjeggyel árusított cseh sörök.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.