EUDR: szinte mindenkit érint, mégis csak kevesen készültek fel rá
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Februárban 22,1 százalékkal csökkent a nemzetközi légi teherszállítás volumene az egy évvel korábbihoz képest, de az ágazat tevékenysége ezzel valószínűleg már el is érte mélypontját – közölte az IATA, nemzetközi légiforgalmi szövetség.
A nemzetközi légi teherszállítás iránti igény a globális kereskedelem alakulásának egyik kulcsfontosságú mérőszáma. A februári csökkenés immár harmadik volt a sorban: decemberben 22,6, januárban 23,2 százalékkal esett a volumen, rendre az egy évvel korábbihoz képest. Bár Giovanni Bisignani, a IATA igazgatója szerint az ágazat most már mélyebbre nem süllyed, az esés nagysága miatt a fellendülés időt vesz majd igénybe.
Februárban a légi szállítás válságától leginkább érintett térség, az ázsiai 24,7 százalékos csökkenést könyvelhetett el tavaly februárhoz képest. A szállítási adatok ismertetése kapcsán a IATA azt is közölte, hogy februárban a légi személyszállítás nemzetközi volumene 10,1 százalékkal mérséklődött éves szinten, a januári 5,6 százalékos esés után.
Cargo jumbo a kifutón. Innen már csak felfelé van... © airliners.nl |
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Kedvező lehetőség a likviditás javítására feldolgozóipari vállalatok számára.
Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.
Az orosz területek sérthetetlenségéről az alkotmány rendelkezik, ezért nincs miről beszélni.
Újabb fronton kezdett zavarba ejtő szélmalomharcba a Fradi elnöke.