Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Kínában hétfőn megkezdte működését az ország legnagyobb vízierőműve. A Sárga-folyó felső szakaszán nyolc évnyi építőmunka után a Lahsziva vízierőmű első két egységét indították el.
A vízierőműnek a legnagyobb, 4,2 gigawattos a kapacitása, és a legmagasabb – 250 méteres – a duzzasztógátja a Sárga-folyón levő összes vízierőmű közül. A Lahsziva többi négy generátora 2010 vége előtt áll üzembe, és ezzel a Sárga-folyó felső folyásánál levő vízierőművek teljes kapacitása több mint 10 gigawattra nő.
Kína 2020-ra vízierőművi áramtermelő kapacitását háromnegyedével, 300 gigawattra akarja növelni. Jelenleg is Kínának van a világon a legnagyobb vízierőművi áramtermelő kapacitása, 170 gigawattal, amely az ország teljes áramszükségletének 20 százalékát képes fedezni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
Rohadéknak és elmebetegnek nevezte a fideszes publicista a jogtudóst.
A tiltakozókat arról kérdeztük, mit szimbolizál nekik a hatvanpusztai uradalom, és mire költenék a több tízmilliárdot, amibe a felújítása került.
A hűvös idő enyhítette a helyzetet, de már érkeznek is az új lárvagenerációk.